  • Data: 2012-03-21 17:47:23
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 14:26, Skrypëk pisze:

    > Wg wikipedii:
    > - Google Play Movie - Usługa ta jest dostępna tylko w Stanach
    > Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Japonii
    > - Google Play Music - Usługa dostępna jest jedynie dla mieszkańców
    > Stanów Zjednoczonych
    > - E-booki są dostępne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii,
    > Kanadzie oraz Australii

    Dalej nie wiem o czym piszesz - albo co probujesz udowodnic na sile.
    Nie korzystam z uslug zakupow virtualnych (jesli nie trzeba) - wole
    kupic normalna plyte CD i potem co najwyzej sobie zripowac do mp3 lub
    flac (lepiej) - tym bardziej, ze cena sciagnietej plyty w mp3 niewiele
    jest tansza od ceny normalnej/fizycznej plyty.
    A w razie czego serwisy typu Amazon mp3, Amazon Kindle dzialaja w PL i z
    nich korzystam bez przeszkod (rzadko, ale jednak sie zdarza).

    Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem,
    skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie
    zamiast na 3.7" :)
    Natomiast mam dostep do pelnej polskiej prasy - i aby miec ten dostep
    wcale nie musze korzystac z uslug googla.
    Wystarczy mi, ze sprawnie dziala googlemaps, dziala wyszukiwarka i
    przeglarka internetowa oraz inne serwisy i programy googla jak
    np.GoogleEarth, GoogleSky, Goggles,....).

    > WP7 jest kulejącym pomysłem, bo Bing Maps i Local Scout nie posiada
    > jeszcze polskich danych, a ciule z Google nie chcą swoich aplikacji
    > portować na WP tak samo jak na ajfona? Za to ostatnio obiecali na WP
    > klienta G+, czyli usługi którą świat ma w dupie.

    skoro uzywasz slowo 'ciul' - czy wiesz aby co ono oznacza?

    A skoro te zle "ciule z Google'a" nie chca sie dzielic aplikacjami - to
    dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy
    wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?
    No i dlaczego ktos mialby pomagac konkurencji - w imie czego, bo tu taki
    jeden ciul z PL by chcial?

    > To se chociaż wejdź na jutubę i przestań opowiadać nieaktualne bzdury.

    a potem znowu powiesz, ze widzialem tylko na obrazku?

    Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
    Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni
    okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)