  • Data: 2012-03-21 17:04:53
    Temat: Re: [OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 11:16, Skrypëk pisze:

    > Urojenia masz, że klienci coś wymusili. Tymczasem korzystali jedynie z
    > praw istniejących już wcześniej.

    jakbys bral udzial w jakimkolwiek publicznym przetargu dla instytucji -
    to bys sie zdziwil jakie warunki pojawialy sie w SIWZ'ach (downgrade do
    XP to byl niemal obowiazek).

    > Sporo ludzi nadal bez problemu używa fabrycznej Visty na laptopach,
    > przyzwyczaili się i bardzo im nie brakuje drobiazgów dodanych w win7.
    > Nie wszyscy wymienili komputery na nowe po premierze siódemki ani nie
    > kupili aktualizacji do win7 w promocji w karfurze po 199zł.

    tak, ci domowi - to owszem - nie mieli wyboru i uzywali to co im
    producent wcisnal (a M$ mial duze parcie na Viste i zamkniecie XP - a
    jednak jakos sie to mu nie udalo - co swiadczy raczej na niekorzysc
    Visty i potwierdzenie wczesniejszych slow).
    (Nie bede wcale odkrywczy, jesli powiem, ze sa programy, ktore chodza na
    XP i Win7, natomiast na Viscie nie daja rady - nawet w trybie
    kompatybilnosci z XP).

    Ci instytucjonalni (biznes i uczelni) jak najbardziej woleli
    downgradowac sie do XPP niz uzywac niedorobionej Visty

    > No jak śmiesz tak mówić. Przecież to podła firma, która robi ludziom na
    > złość w zamian że jej za to płacą. Nie to co Google, który ludziom za
    > darmo niesie szczęście z nieba.

    no uzywam i windowsów i linuxa (ostatnio wlasniwie tylko windowsa) i nie
    czuje sie przywiazany do jakiegokolwiek systemu operacyjnego.
    I potrafie zauwazyc i dobre i zle cechy jednego i drugiego systemu - w
    przeciwienstwie do ciebie, ty widzisz czarno bialo, tzn :biale jest to
    co ja mam, a reszta czarne i syf.

    > Zapomnicie w ogóle o WP7, tak będziecie zajęci gardłowaniem na
    > wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

    jest W8 ma bazowac rowniez na kaflach - to wlasnie obawiam sie tej
    pseudo rewolucji na sile wpychanej przez M$ calemy swiatu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)