  • Data: 2012-03-21 14:26:13
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > na tablecie zglosilo mi sie GooglePlay.
    > W telefonie wciaz wita mnie Android Market.
    > Nie zauwazylem roznicy w ilosci aplikacji badz jakis problemow z
    > GooglePlay (jedynie interfejsy sa rozne) - wiec nie wiem o czym
    > mowisz :/

    Wg wikipedii:
    - Google Play Movie - Usługa ta jest dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych,
    Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Japonii
    - Google Play Music - Usługa dostępna jest jedynie dla mieszkańców Stanów
    Zjednoczonych
    - E-booki są dostępne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie
    oraz Australii

    > Natomiast na chwile obecna (moze w przyszlosci sie to zmieni), WP7
    > jest takim kulejacym troche pomyslem - bo z czesci mozliwosci jakie
    > dostarcza ten telefon (a nie ma ich za duzo) dodatkowo niektore z
    > nich w PL nie beda dzialac prawidlowo.

    WP7 jest kulejącym pomysłem, bo Bing Maps i Local Scout nie posiada jeszcze
    polskich danych, a ciule z Google nie chcą swoich aplikacji portować na WP
    tak samo jak na ajfona? Za to ostatnio obiecali na WP klienta G+, czyli
    usługi którą świat ma w dupie.

    > no bo w sklepach i operatorow jakas bida - albo chodze po
    > nieodpowiednich ;)

    To se chociaż wejdź na jutubę i przestań opowiadać nieaktualne bzdury.