  • 71. Data: 2010-06-10 15:47:18
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Sam widzisz - niektorzy zyja wciaz mentalnie we wczesnym PRLu, gdzie
    > wladza byla wrogiem narodu i trzeba w nia jajkami rzucac.

    Otóż to :)

    --
    krzysiek82

  • 72. Data: 2010-06-10 15:51:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello krzysiek82,

    Thursday, June 10, 2010, 3:25:37 PM, you wrote:

    > Nie patrz na innych działaj. Tak jak Ty myśli każdy i dlatego nic się
    > się nie zmienia.

    Chyba czegoś nie załapałeś...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 73. Data: 2010-06-10 15:54:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    Thursday, June 10, 2010, 3:29:41 PM, you wrote:

    > I zapewne to wpływy do budżetu są podstawowym powodem braku
    > takowych głosów ;-). Czyli gdyby na wódę nie było akcyzy
    > (czyt. wpływów do budżetu) to na pewno społeczeństwo
    > chciałoby delegalizacji spirytualiów ;-))).

    Społeczeństwo od dawna chce legalizacji marihuany. Chętnie będzie
    płacić nawet akcyzę - i tak będzie taniej niż u gangsterów dzisiaj. Na
    dokładkę marihuana jest zdecydowanie zdrowsza od alkoholu czy
    papierosów. I co? I nic. To nie społeczeństwo decyduje o takich
    sprawach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 74. Data: 2010-06-10 15:59:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Chyba czegoś nie załapałeś...

    przeczytałem twoją wypowiedź dwa razy i chyba jednak załapałem.

    --
    krzysiek82

  • 75. Data: 2010-06-10 16:12:26
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-10 14:12, SW3 pisze:

    > Chyba nie podałeś krajów środkowej Afryki jako przykład praworządności...

    Podałem kraje, spełniające wymogi Korwina, oceny dokonałeś sam.

    A.

  • 76. Data: 2010-06-10 16:35:18
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Ja w takich sytuacjach piję melisę, pomaga mam zawsze ze sobą w termosie
    > :) To nie jest kablowanie a informowanie to jest subtelna różnica.

    To jest chamskie kablowanie,
    Gdyby facet mial jaja (a takich po prostu on nie ma),
    o dobro dziecka mialby na uwadze to podszedlby grzecznie
    do kobiet i zwrocil uwage jeszcze przed wyjazdem z parkingu,
    a tak zachowal sie jak ostatnia swinia i kapus nie wiedzac czy czasem
    dziecko celowo nie jest tak przewozone z roznych powodow o
    ktorych on z powodu ciasnego mozgu a wiec i plytkiej wyobrazni
    nie ma pojecia.
    Do pelni szczescia brakowalo tylko tego zeby dziecko zabrali na izbe
    dziecka a rodzicow zatrzymali w areszcie, Pan i wielu innych
    byliby z siebie dummni.

    PS. Uzywanie klaksonu w terenie zabudowanym i miganie swiatlami
    jest karane.

  • 77. Data: 2010-06-10 16:35:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Jun 2010 13:21:57 +0200, w <huqhsm$ddr$1@inews.gazeta.pl>, "Arek (G)"
    <a...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > samochodu, wymiany tarcz, klocków, płynu, jakieś drobne naprawy.
    > Wszystko zgodnie z rzeczywistością.
    > 3. Następnie wyliczy ile byś zarobił po 45 latach gdybyś te środki
    > wpakowane w hamulce trzymał na jakieś kosmicznej lokacie.
    > 4. Wysnuje wniosek oczywisty wniosek, że należy zdemontować hamulce,
    > zwłaszcza, ze samochód służy do jeżdżenia, a hamulce nijak w tym nie
    > pomagają.
    >
    > Wszystko logiczne i oczywiste, tak właśnie działa Korwin. A ludzie z
    > zasady starają się nie myśleć więc to łykają.

    Nie łykają, bo ma wadę wymowy i potencjalny elektorat nie jest w stanie go
    zrozumieć :). A pewnie mogliby -- te bzdury które proponuje są chwytliwe.

  • 78. Data: 2010-06-10 16:53:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adams pisze:
    > To jest chamskie kablowanie,

    nie zgadzam się, po prostu chciał dać nauczkę komuś kto na nią
    zasługiwał. Zwrócenie uwagi nic by nie zmieniło bo niby skąd nagle by
    się znalazł fotelik? Sądzę, iż mandat zmotywuje do zakupu takowego.

    > PS. Uzywanie klaksonu w terenie zabudowanym i miganie swiatlami
    > jest karane.

    nie jest karane, jeśli chce się kogoś ostrzec przed niebezpieczeństwem
    lub poinformować służby porządkowe (np policję) o mającym właśnie
    miejsce wykroczeniu. Dowodem na to jest to, że autor wątku nie dostał
    mandatu.

  • 79. Data: 2010-06-10 17:27:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello krzysiek82,

    Thursday, June 10, 2010, 3:59:30 PM, you wrote:

    > przeczytałem twoją wypowiedź dwa razy i chyba jednak załapałem.

    Moją? Przeczytaj wypowiedź poprzednika i to w jakim kontekście padła.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 80. Data: 2010-06-10 17:31:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adams,

    Thursday, June 10, 2010, 4:35:18 PM, you wrote:

    [...]

    > To jest chamskie kablowanie,
    > Gdyby facet mial jaja (a takich po prostu on nie ma),
    > o dobro dziecka mialby na uwadze to podszedlby grzecznie
    > do kobiet i zwrocil uwage jeszcze przed wyjazdem z parkingu,

    Może nie zdążył?

> [...]
    > dziecko celowo nie jest tak przewozone z roznych powodow o
    > ktorych on z powodu ciasnego mozgu a wiec i plytkiej wyobrazni

    Co trzeba mieć zamiast mózgu, żeby wozić dziecko przed sobą w
    samochodzie? Co powiedzieć o wyobraźni tej "matki"?

    > Do pelni szczescia brakowalo tylko tego zeby dziecko zabrali na izbe
    > dziecka a rodzicow zatrzymali w areszcie, Pan i wielu innych
    > byliby z siebie dummni.

    Przeginasz.

    > PS. Uzywanie klaksonu w terenie zabudowanym i miganie swiatlami
    > jest karane.

    Pogóglaj: "stan wyższej konieczności".

    --
    Best regards,