  • 81. Data: 2010-06-10 18:58:26
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2010 13:13:56 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Robert_J,
    >[...]
    >
    >Widać w ostatecznym rozliczeniu się opłaca, skoro jakoś nie słychać
    >głosów o delegalizacji alkoholu.

    Bo akcyza jest ilosciowa i w pol litra 40% vistuli jest jej tyle samo
    co w pol litrze 40% francuskiego koniaku.

    Dopoki sie nie przestawi na denaturat to chlejac pol litra dziennie
    wplaci ponad 3000 - prawie tyle ile zasilku dostanie.
    A za reszte utrzymuje rolnikow, gorzelnikow, kierowcow i handlowcow
    :-)

    A osobodzien .. nie przyjmie sie go do szpitala, albo szybko wypisze,
    mniej z takim klopotu niz ze staruszkiem chorym na inne choroby.
    I nie trzeba mu do lekow doplacac :-)

    J.

  • 82. Data: 2010-06-10 18:59:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek (G) wrote:

> [...]
    > samochodu, wymiany tarcz, klocków, płynu, jakieś drobne naprawy.
    > Wszystko zgodnie z rzeczywistością.
    > 3. Następnie wyliczy ile byś zarobił po 45 latach gdybyś te środki
    > wpakowane w hamulce trzymał na jakieś kosmicznej lokacie.
    > 4. Wysnuje wniosek oczywisty wniosek, że należy zdemontować hamulce,
    > zwłaszcza, ze samochód służy do jeżdżenia, a hamulce nijak w tym nie
    > pomagają.
    >
    > Wszystko logiczne i oczywiste, tak właśnie działa Korwin. A ludzie z
    > zasady starają się nie myśleć więc to łykają.

    ROTFL!

    Piękne podsumowanie :)

    pzdr
    \SK

  • 83. Data: 2010-06-10 19:13:48
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-06-10 11:34, Arek (G) pisze:

    > Zdrowy, czyli jaki? Nie pali, nie pije, żre jakieś zielska, uprawia sporty?
    >
    > Czyli, nie potrafi się wyluzować więc stres bardziej go niszczy niż
    > jakakolwiek używka, zielska jako pokarm nietypowy dla ludzkiego układu
    > pokarmowego w niczym mu nie pomagają, a sporty czyli kontuzje sprawiają,
    > że dość wcześnie zaczyna zaprzyjaźniać się z opieką zdrowotną.
    >
    > A.

    offtopicznie:
    jeszcze tak idiotycznego wytłumaczenia zdrowego trybu życia nie
    widziałem, z układem pokarmowym na czele :) jak widać pieprzyć bzdury
    można na każdy temat :)

  • 84. Data: 2010-06-10 19:34:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > widziałem, z układem pokarmowym na czele :) jak widać pieprzyć bzdury
    > można na każdy temat :)

    Dokladnie, dlatego od jakiegos czasu jestes liderem tego procederu.

  • 85. Data: 2010-06-10 19:41:30
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Wczoraj wieczorem na spacerze zobaczylem starego dziada obmacujacego na
    > lawce na oko 13-letnia dziewczynke. Widac, ze byla zastraszona i niezbyt jej
    > sie to podobalo. Park raczej ruchliwy, wiec na pewno wczesniej go juz z 20
    > osob widzialo, wiec niby dlaczego mam byc tym sprawiedliwym i zglaszac?
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Nie krzyczała ratunku to co się wtrącać. Pomocy udziela się wtedy jak
    poszkodowany tego chce a nie wtedy jak przypadkowemu przechodniowi się wydaje ze
    jej potrzebuje. Dlatego 20 normalnych nie pakujących się z buciorami w cudze
    sprawy nie zareagowało. Ja znam tą historię. Osa wpadła dziewczynie po sukienkę
    i jej dziadek próbował ją wypłoszyć. Z daleka wyglądało to nieciekawie. Potem
    osa użądliła dziewczynkę a że była uczulona ja jad to przyjechało pogotowie. Do
    czasu przyjazdu pogotowia dziadek ją reanimował. Jak przyjechało pogotowie to
    dziadek dostał od wysiłku zawału i odwieźli go do szpitala. Ci co się
    przyglądali reanimacji i nie pomogli starszemu człowiekowi to mówili. Lepiej Ci.

  • 86. Data: 2010-06-10 19:43:00
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-06-10 19:34, DoQ pisze:

    > Dokladnie, dlatego od jakiegos czasu jestes liderem tego procederu.

    bo... jakieś konkretne argumenty masz czy fantazja cie wzięła?

  • 87. Data: 2010-06-10 19:44:17
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > To fakt. Ale przeszkadzać może tylko do pewnych granic,
    > potem i tak już jego rola się kończy :-). Natomiast gdyby
    > mógł tworzyć kretyńskie prawo to byłoby gorzej...

    > To też prawda niestety... Mam dylemat: iść i postawić
    > krzyżyk z zamkniętymi oczami, nie iść w ogóle czy może
    > wybrać "mniejsze zło" (cokolwiek by to miało znaczyć...)

    Dawno temu przy głosowaniu wybrałem metodę chybił trafił. To dobra i
    sprawiedliwa metoda. Polecam.

  • 88. Data: 2010-06-10 19:46:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > bo... jakieś konkretne argumenty masz czy fantazja cie wzięła?

    Rozrządy, alarmy etc. wystarczajaco sie przedstawiles.

  • 89. Data: 2010-06-10 20:19:46
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 19:46, DoQ wrote:

    > Rozrządy, alarmy etc. wystarczajaco sie przedstawiles.

    i co napisałem niezgodnego z prawdą? jeden argument...

  • 90. Data: 2010-06-10 20:30:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > i co napisałem niezgodnego z prawdą? jeden argument...

    Ale to juz ci koledzy wyjasnili - czytaj co sie do ciebie pisze.