  • 1. Data: 2010-06-10 01:00:26
    Temat: 2.2HDI opinie
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    szukam opinii o silniku 2.2HDI -170KM występującym w P407,
    czy można go porównać do 2.0HDI w sensie trwałości/bezproblemowości czy też
    np go unikać bo...? (nie wiem np tylko oryginalne drogie części typu
    sprzęgło, rozrząd, inne problemy?)
    chodzi o to, że kolega szuka używanego takiego auta (budżet ok 50kzł) i
    czasem się trafiają 2.2 a nie bardzo wiem co mu poradzić,
    w 2.0 to wiem, że czasem sprzęgło/dwumasa (jak to w dieslu), no i czasem coś
    z FAPem przy większych przebiegach rzędu>150kkm a na temat 2.2 nie wiem nic,
    i tu prośba do Was co wieść gminna niesie n/t tych motorów,
    dzięki za opinie,

    brat