  • 61. Data: 2010-06-10 15:09:20
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Znaczy ze przed toba pijany jedzie od kraweznika do kraweznika tez nie
    > zglosisz?
    >
    > Przeciez wiekszos z nich "20 lat tak juz jezdze bez prawa jazdy i nic mi sie
    > nie stalo". Statystycznie sa pewnie mniej niebezpieczni od biernego palenia.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Przy ilościach łapanych po wódzie, kiedy w tv trąbią ze będą łapali, wynika że
    zawsze obok mnie jedzie ktoś kto jest na mniejszym lub większym gazie. Wystarczy
    to zrozumieć i problemy natury etycznej albo moralnej w tym zakresie przestają
    istnieć. Jak ja zobaczę takiego od krawężnika do krawężnika to znaczy ze zanim
    wsiadł do samochodu widziało go kilka osób. Oni mu pozwolili a ja mam być tym
    jedynym sprawiedliwym wśród narodów Świata. Jak się widzi takiego podpadającego
    i dużo wskazuje ze jest trachnięty to jak się ma starą brykę, a tamtego jest
    sztuka nówka i do tego droga. To jak mu się umiejętnie podstawić to jest 99%
    szansy że w zamian za nie wzywanie policji odkupi od nas uszkodzony samochód na
    jego 4 krotną wartość rynkową. Wypłaci kasę od ręki i nie będzie się dopytywał
    ile oleju bierze albo dlaczego jest na aucie dużo szpachli. A jak zadzwonić no
    nawet zegarka nie dadzą.

  • 62. Data: 2010-06-10 15:20:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > tym
    > jedynym sprawiedliwym wśród narodów Świata. Jak się widzi takiego

    Wczoraj wieczorem na spacerze zobaczylem starego dziada obmacujacego na
    lawce na oko 13-letnia dziewczynke. Widac, ze byla zastraszona i niezbyt jej
    sie to podobalo. Park raczej ruchliwy, wiec na pewno wczesniej go juz z 20
    osob widzialo, wiec niby dlaczego mam byc tym sprawiedliwym i zglaszac?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 63. Data: 2010-06-10 15:25:37
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
> [...]
    > jej sie to podobalo. Park raczej ruchliwy, wiec na pewno wczesniej go
    > juz z 20 osob widzialo, wiec niby dlaczego mam byc tym sprawiedliwym i

    Nie patrz na innych działaj. Tak jak Ty myśli każdy i dlatego nic się
    się nie zmienia.

    --
    krzysiek82

  • 64. Data: 2010-06-10 15:29:41
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Widać w ostatecznym rozliczeniu się opłaca, skoro jakoś
    > nie słychać
    > głosów o delegalizacji alkoholu.

    I zapewne to wpływy do budżetu są podstawowym powodem braku
    takowych głosów ;-). Czyli gdyby na wódę nie było akcyzy
    (czyt. wpływów do budżetu) to na pewno społeczeństwo
    chciałoby delegalizacji spirytualiów ;-))).

  • 65. Data: 2010-06-10 15:31:38
    Temat: Odp: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Chciałem coś powiedzieć ale zanim zdążyłem one już ruszały. Myślę

    > okno i pytają o co biega. Pokazuję na Audi i tłumaczę że na przednim
    > fotelu na kolanach przewożone jest dziecko. Od razu misiek wyskoczył do

    > W domu zaglądam do taryfikatora a tam tylko 200 :(. Nie wiem dlaczego

    Lepiej się kierowca teraz czuje?

    Jako mężczyzna to się podjeżdża do kobiety i tłumaczy.
    I to jest pierwszy etap.

    Jak nie skutkuje to kluczyki w rękę.

    To etap drugi.
    Trzeci to już według fantazji.

    Szukać milicjanta, aby pogadał z kobietą to wstyd.
    Żałować, że tak niski mandat - no to już nie wiem :-(

    Nie będę nazywał kapusiem.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 66. Data: 2010-06-10 15:35:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sporą. Może przeszkadzać.

    To fakt. Ale przeszkadzać może tylko do pewnych granic,
    potem i tak już jego rola się kończy :-). Natomiast gdyby
    mógł tworzyć kretyńskie prawo to byłoby gorzej...

    > Jasne. Mamy do wyboru wariata i głupka.

    To też prawda niestety... Mam dylemat: iść i postawić
    krzyżyk z zamkniętymi oczami, nie iść w ogóle czy może
    wybrać "mniejsze zło" (cokolwiek by to miało znaczyć...)

  • 67. Data: 2010-06-10 15:40:17
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Milicjanta?

  • 68. Data: 2010-06-10 15:42:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > I zapewne to wpływy do budżetu są podstawowym powodem braku takowych
    > głosów ;-). Czyli gdyby na wódę nie było akcyzy (czyt. wpływów do budżetu)
    > to na pewno społeczeństwo chciałoby delegalizacji spirytualiów ;-))).

    Od kiedy to spoleczenstwo ma jakikolwiek wplyw na to, co jest legalne i jak
    opodatkowane? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 69. Data: 2010-06-10 15:43:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    monse1 pisze:
    > Milicjanta?

    widać kolega żyje jeszcze w tamtych czasach :)

    --
    krzysiek82

  • 70. Data: 2010-06-10 15:43:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "monse1" <m...@o...pl> wrote in message news:huqq02$lf8$1@news.onet.pl...
    > Milicjanta?

    Sam widzisz - niektorzy zyja wciaz mentalnie we wczesnym PRLu, gdzie wladza
    byla wrogiem narodu i trzeba w nia jajkami rzucac.

    Pozdrawiam
    Kamil