  • 51. Data: 2010-06-10 13:57:55
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MariuszM,

    Thursday, June 10, 2010, 1:49:16 PM, you wrote:

    > Zakazać palenia papierosów, a w zimie nakazać chodzenie w czapce.
    > Leczenie skutków kosztuje.

    Zakazanie palenia byłoby katastrofą dla budżetu i funduszu ubezpieczeń
    społecznych.

    > A serio...
    > Po to płacę *obowiązkową* składkę - czyli ubezpieczam się - żeby w razie
    > czego z tego ubezpieczenia skorzystać.

    Po to płacisz akcyzę, żeby rzekome dodatkowe koszty pokryć. W
    rzeczywistości każdy palacz to skarb dla budżetu i ZUSu. Szybko
    umierają i nie trzeba im długo emerytur płacić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2010-06-10 14:02:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Komuniści mawiali: W zdrowym ciele zdrowy duch.
    > Indianie z ameryki północnej: W zdrowym duchu zdrowe ciało. Po czym
    > nabijali kolejny cybuch fajki.
    >
    > Nie wiem kto ma racje, ale oni chyba mają odrobinę mniej tzw. chorób
    > cywilizacyjnych. Które nie mają wiele wspólnego z paleniem i piciem (mowa
    > oczywiście o pewnym umiarze).

    Srednia dlugosc zycia rdzennych mieszkancow polnocnej ameryki przed inwazja
    europejczykow (okreslana na podstawie roznych badan archeologicznych) to ok.
    35-40 lat.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 53. Data: 2010-06-10 14:08:10
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > Trzeba bedzie nastepnym razem, ewentualnie wyciagnac kluczyki i czekac. Zeby
    > bylo zabawniej, jakies 500m dalej w bocznej uliczce jest komisariat.
    >
    > Taka glupote akurat trzeba tepic, jesli ktos chce sobie glowe o deske rozbic
    > to jego problem, ale nie lubie kiedy dzieci cierpia za kretynizm rodzicow.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Przestańcie pieprzyć bo się rzygać chce. Jak już kablować to na wszystkich, Źle
    stanął telefon, jedzie 51 na 50 telefon, skręcił z nie tego pasa telefon. A może
    z tego dzieciaka za 25 lat hitler albo inny stalin wyrośnie. Może skynet założy
    i za 30 lat będą terminatory na ludzi polować. I to była jedna jedyna szansa
    żeby go zgładzić. Następnej matka natura mieć nie będzie.

  • 54. Data: 2010-06-10 14:12:09
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 10-06-2010 o 13:10:01 Arek (G) <a...@b...pl> napisał(a):

    > A gdzie pisałem cokolwiek o anarchii?

    Chyba nie podałeś krajów środkowej Afryki jako przykład praworządności...

    --
    SW3
    ----

  • 55. Data: 2010-06-10 14:12:26
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-10 13:51, kamil pisze:

    > "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > A to ciekawa toria, masz cos na poparcie? Pieszy tez wdycha? A kierowca
    > stojac w korku nie wdycha niczego?

    Pieszy odrobinę dalej od ulicy, ale faktycznie mamy następną grupę.
    Owszem pieszy może dodatkowo niezdrowo się odżywiać i jeszcze palić.
    Więc w ogóle leczenie mu się nie należy.

    Kierowcy również, jeżeli jeszcze czasem jeżdżą rowerem i poruszają się
    pieszo a przy sobocie strzelą piwko i zapalą papierosa, to nie powinni
    zbliżać do lekarza na odległość mniejszą niż 100m.

    A.

  • 56. Data: 2010-06-10 14:14:25
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Po to płacisz akcyzę, żeby rzekome dodatkowe koszty pokryć. W
    > rzeczywistości każdy palacz to skarb dla budżetu i ZUSu. Szybko
    > umierają i nie trzeba im długo emerytur płacić.

    Jedna z dłużej żyjących kobiet na świecie (grubo ponad 100lat) do końca
    paliła. Ale oprócz tego była pogodną osobą i nie wylewała żółci na newsach:)

    A.

  • 57. Data: 2010-06-10 14:16:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kogutek pisze:
> [...]
    > i za 30 lat będą terminatory na ludzi polować. I to była jedna jedyna szansa
    > żeby go zgładzić. Następnej matka natura mieć nie będzie.

    Ja w takich sytuacjach piję melisę, pomaga mam zawsze ze sobą w termosie
    :) To nie jest kablowanie a informowanie to jest subtelna różnica.

    --
    krzysiek82

  • 58. Data: 2010-06-10 14:20:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Thursday, June 10, 2010, 2:14:25 PM, you wrote:

    > Jedna z dłużej żyjących kobiet na świecie (grubo ponad 100lat) do końca
    > paliła. Ale oprócz tego była pogodną osobą i nie wylewała żółci na newsach:)

    Czep się tramwaju ;P Paliłem 34 lata. I wystarczy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 59. Data: 2010-06-10 14:30:29
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 10 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 14:12 *SW3* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Chyba nie podałeś krajów środkowej Afryki jako przykład praworządności...
    a uważasz, że Afryka nie może być praworządna?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-06-10 14:26:49

  • 60. Data: 2010-06-10 14:35:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Przestańcie pieprzyć bo się rzygać chce. Jak już kablować to na
    > wszystkich, Źle
    > stanął telefon, jedzie 51 na 50 telefon, skręcił z nie tego pasa telefon.
    > A może

    Znaczy ze przed toba pijany jedzie od kraweznika do kraweznika tez nie
    zglosisz?

    Przeciez wiekszos z nich "20 lat tak juz jezdze bez prawa jazdy i nic mi sie
    nie stalo". Statystycznie sa pewnie mniej niebezpieczni od biernego palenia.

    Pozdrawiam
    Kamil