  • 31. Data: 2012-04-20 07:30:48
    Temat: Re: I jak tu nie nazywać ich "dawcami"?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-04-2012 00:45, Roman Stachowiak pisze:
    > No i? Motocyklista może wówczas wyprzedzać przekraczając ciągłą?

    No jasne, nie wiedziałeś? Patrz w lusterka - motocykle som fszendzie!

    --
    Pozdr.

  • 32. Data: 2012-04-20 07:43:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Filmik mówi sam za siebie:
    > http://www.sadistic.pl/postanowil-zawrocic-vt113007.
    htm

    Ustawienie kamery w srodku nocy idealnie w cel, gdzie nie ma nic do
    krecenia, na dlugo przed zdarzeniem, chyba nie powinno nikogo dziwic.

  • 33. Data: 2012-04-20 08:21:57
    Od: qed <q...@p...fm>

    W dniu 19.04.2012 22:53, to pisze:
    > Filmik mówi sam za siebie:
    > http://www.sadistic.pl/postanowil-zawrocic-vt113007.
    htm

    Nie wyprzedzaj na ciągłej. I tyle w temacie.

  • 34. Data: 2012-04-20 09:03:29
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 20.04.2012, Agent <w...@o...eu> wroted:

    > Te "zapierdala jak szalony" to mogło byc 80-100 km/h czyli moze nawet
    > dopuszczalna prędkość na takiej drodze.

    W momencie uderzenia. Czyli a) nie hamował, lub b) wcześniej jechał
    szybciej.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 35. Data: 2012-04-20 09:35:42
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 1. motocyklista nie widzi że się ciągła kończy

    no chyba widział skoro ją przekroczył.

  • 36. Data: 2012-04-20 10:27:01
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > On 20.04.2012, Agent <w...@o...eu> wroted:

    > W momencie uderzenia. Czyli a) nie hamował, lub b) wcześniej jechał
    > szybciej.

    Jak oceniłeś że w momencie uderzenia miał 80-100 km/h?

  • 37. Data: 2012-04-20 10:35:11
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 20.04.2012, Agent <w...@o...eu> wroted:

    > Jak oceniłeś że w momencie uderzenia miał 80-100 km/h?

    To nie ja oceniłem.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 38. Data: 2012-04-20 10:54:42
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Szkoda, że zamiast motocykla nie jechał samochód.
    Ciekawe jaki wtedy byłby temat wiadomości.

    Szymon
    ps. bo to samochodziarze są święci

  • 39. Data: 2012-04-20 11:00:52
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > To nie ja oceniłem.

    Cytuję: "W momencie uderzenia. Czyli a) nie hamował, lub b) wcześniej jechał
    szybciej." Ja napisałem że mógł mieć 80-100 bo z góry wszyscy założyli że
    zapierdalał a tego nie wiadomo.

  • 40. Data: 2012-04-20 11:09:56
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - qed napisał::
    htm

    > Nie wyprzedzaj na ciągłej. I tyle w temacie.

    Amen!
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost