  • 1. Data: 2012-04-19 20:55:17
    Temat: Audi A5 raz jeszcze
    Od: Marcin <m...@t...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu temu pytałem na grupie o konkretne ogłoszenie i dzięki
    Waszej pomocy dowiedziałem się, że auto miało kręcony licznik.

    Rozglądam się dalej i znalazłem coś takiego:
    http://otomoto.pl/audi-a5-1-8-tfsi-170-km-skora-xeno
    n-C23101089.html

    Cena wcale nie atrakcyjna, raczej rynkowa, ale chyba do przyjęcia.
    Pewnie poszedłby za trochę mniej.

    1. Czy warto? Ten rocznik/wyposażenie za tą cenę?
    2. Ile można z tego próbować urwać nie narażając się na śmieszność.
    3. Czy ten przebieg jest wiarygodny? Może znowu jakaś życzliwa osoba
    znajdzie to auto na jakimś zagranicznym portalu z 3x większym przebiegiem ;)
    4. Jak na razie o aucie słyszałem generalnie dobre opinie, może poza
    biorącymi olej silnikami 2.0 benzyna. Być może są na grupie użytkownicy
    A5ek? Co Wam się w tym modelu najbardziej niepodoba? Jakie wady
    moglibyście wymienić?

    Za pomoc aus dem Berge danke!

    Serdecznie pozdrawiam,
    Marcin