  • 1. Data: 2012-04-19 20:43:03
    Temat: znacie taki - jaki samochód?
    Od: RD <r...@g...com1>

    Taki, który nie będzie mniejszy, niż przeciętne kombi

    Taki, którego rok produkcji to pow. 2002 (około 2006-2008)

    Taki, który będzie wyposażony w klimatyzację, elektryczne szyby,
    poduszki powietrzne - generalnie, podstawa obecnie

    Taki, który wypije mniej oleju napędowego, niż 8l/100km w cyklu miejskim
    (najlepiej 5, góra 6l/100km; ewentualnie benzyna, bo obecnie cena za
    litr zbliżyła się)

    Taki, którego cena zmieści się w około +/- 30 tys. zł

    Dlaczego?

    Szukam uzasadnienia zmiany obecnego[*] pojazdu na coś innego. ;)

    * - diesel, 2002 rok, pali ok. 8l/100 w cyklu miejskim, a większość z
    25-30tys. km/rok przejeżdża właśnie w mieście

  • 2. Data: 2012-04-19 21:32:04
    Temat: Re: znacie taki - jaki samochód?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-19 20:43, RD pisze:
> [...]
    >
    > * - diesel, 2002 rok, pali ok. 8l/100 w cyklu miejskim, a większość z
    > 25-30tys. km/rok przejeżdża właśnie w mieście

    Można próbować z 307SW po lifcie. Silnik 1.6HDi 90 lub 110KM. Ale te 6L
    będzie i tak trudne do uzyskania, jeżeli miasto jest choć trochę
    zakorkowane.
    Ew. Megane II kombi 1.5dci - za 30 tys. powinieneś znaleźć auto z
    końcówki produkcji.

    Generalnie - musisz szukać wśród aut z silnikami diesla, zauważalnie
    mniejszymi niż 1.9-2.0-2.2.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-04-19 21:50:16
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.04.2012 20:43, RD pisze:

    > * - diesel, 2002 rok, pali ok. 8l/100 w cyklu miejskim, a większość z
    > 25-30tys. km/rok przejeżdża właśnie w mieście

    Musisz chyba trochę bardziej sprecyzować wymagania, te powyższe spełnia
    bardzo dużo samochodów.

  • 4. Data: 2012-04-19 22:51:49
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-04-19 20:43:03 niejaki RD napisał:
    > Taki, który nie będzie mniejszy, niż przeciętne kombi

    bez pierwszego punktu to miałbym cos dla ciebie :)
    a tak - dupa :(

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2012-04-19 23:06:28
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

> [...]
    > * - diesel, 2002 rok, pali ok. 8l/100 w cyklu miejskim, a większość z
    > 25-30tys. km/rok przejeżdża właśnie w mieście

    Strzelam. Dacia Logan kombi jest chyba lekka więc dużo nie pali?

    S.

  • 6. Data: 2012-04-19 23:44:30
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-04-19 22:51, p0li pisze:

    > bez pierwszego punktu to miałbym cos dla ciebie :)
    > a tak - dupa :(

    Czasami muszę coś przewieźć, stąd kompakt (ani poniżej) nie wchodzi w
    grę. ;)

  • 7. Data: 2012-04-19 23:45:11
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-04-19 21:50, Albercik pisze:

    > Musisz chyba trochę bardziej sprecyzować wymagania, te powyższe spełnia
    > bardzo dużo samochodów.

    To powyżej to auto posiadane - założeniem jest mniejsze spalanie do
    powyższego, przy tych samych funkcjach/możliwościach, które mam przy
    obecnym aucie.

  • 8. Data: 2012-04-19 23:52:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-19 23:44, RD pisze:

    > Czasami muszę coś przewieźć, stąd kompakt (ani poniżej) nie wchodzi w
    > grę. ;)

    Pisząc kompakt, masz chyba na myśli ogólnie hatch/liftbacka, co? Bo np.
    Focus, Astra, 307/308, Citroen C4, Golf, Corolla - to wszystko są
    kompakty, nawet jeśli są w wersji "kombi".

  • 9. Data: 2012-04-20 00:11:25
    Od: RD <r...@g...com1>

    > Pisząc kompakt, masz chyba na myśli ogólnie hatch/liftbacka, co? Bo np.
    > Focus, Astra, 307/308, Citroen C4, Golf, Corolla - to wszystko są
    > kompakty, nawet jeśli są w wersji "kombi".

    Jeśli już się tego czepiłeś, to ok. Źle się wyraziłem - miałem na myśli
    segment A/B - kompaktową budowę tych aut.

    W żadnym wypadku nie miałem na myśli segmentu C (kompaktów). :)

  • 10. Data: 2012-04-20 10:02:43
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > * - diesel, 2002 rok, pali ok. 8l/100 w cyklu miejskim, a większość z
    > 25-30tys. km/rok przejeżdża właśnie w mieście

    To zależy co rozumiesz pod pojęciem przeciętne kombi?? Bo może to być
    wielkość passata kombi lub golfa kombi.
    Jeżeli to pierwsze to ciężko znaleźć coś co będzie mało paliło, bo duża
    buda, spora waga to swoje musi spalić. Jeżeli mniejsze kombi to już jest
    w czym wybierać. P307/308 kombi/SW 1,6HDI (spali w mieście 6l/100km),
    Golf kombi 1,9TDI ale spali więcej niż 6l/100km w mieście. Renault
    Megane 1,5DCi (ale silniki awaryjne), Octavia II 1,9TDI, ale spali
    bliżej 7l w mieście, Astra 1,3CDTI do 6l powinna spalić w mieście.
    A może jakaś benzyna z LPG?? Spali z 10l LPG w mieście ale cenowo
    wyjdzie podobnie jak 6l ON...