  • 1. Data: 2012-04-19 22:53:46
    Temat: I jak tu nie nazywać ich "dawcami"?
    Od: to <t...@i...pl>

    Filmik mówi sam za siebie:
    http://www.sadistic.pl/postanowil-zawrocic-vt113007.
    htm

  • 2. Data: 2012-04-19 22:57:55
    Temat: Re: I jak tu nie nazywać ich "dawcami"?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-04-2012 22:53, to pisze:
    > Filmik mówi sam za siebie:
    > http://www.sadistic.pl/postanowil-zawrocic-vt113007.
    htm

    Samobójca chyba :)

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-04-19 23:00:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 10:57 PM, DoQ wrote:
    >> Filmik mówi sam za siebie:
    >> http://www.sadistic.pl/postanowil-zawrocic-vt113007.
    htm

    > Samobójca chyba :)

    Jeden i drugi siebie warci. Miałem parę takich sytuacji czy
    to moto czy samochodem i zawsze widząc takiego co się zatrzymuje w
    dziwnym miejscu, zatrzymuję się też albo mocno zwalniam, nigdy nie
    wyprzedzam/omijam na normalnej prędkości.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-19 23:08:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

> [...]
    > samochodem i zawsze widząc takiego co się zatrzymuje w dziwnym miejscu,
    > zatrzymuję się też albo mocno zwalniam, nigdy nie wyprzedzam/omijam na

    Zaczął zwalniać i włączył migacz. Co niby miał innego zrobić? Po jaką
    cholerę dawca na motorku wyprzedzał go z lewej na ciągłej, skoro prawy
    pas był wolny? Idiotyzm kompletny. Żeby walnąć w jedyny samochód w okolic
    w środku nocy to trzeba naprawdę mieć talent.

  • 5. Data: 2012-04-19 23:17:26
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pas był wolny? Idiotyzm kompletny. Żeby walnąć w jedyny samochód w okolic
    > w środku nocy to trzeba naprawdę mieć talent.

    a w którym momencie ten migacz widać? Jak dla mnie kierownik samochodu
    słysząc/widząc stado motocykli chciał się zaszyć ale tak nie fortunnie że
    zajechał drogę i efekt wiadomy....

  • 6. Data: 2012-04-19 23:25:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-19 23:08, to pisze:
> [...]
    > pas był wolny? Idiotyzm kompletny. Żeby walnąć w jedyny samochód w okolic
    > w środku nocy to trzeba naprawdę mieć talent.

    Spojrzeć w lusterko i pomysleć

  • 7. Data: 2012-04-19 23:27:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-04-2012 23:25, anacron pisze:

    > Spojrzeć w lusterko i pomysleć

    Spojrzałeś i o czym pomyślałeś?

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-04-19 23:27:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Spojrzeć w lusterko i pomysleć

    Nad czym? Że jakiś debil będzie go wyprzedzał z dużą różnicą prędkości po
    lewym pasie, na ciągłej, pomimo włączonego lewego migacza, chociaż prawy
    pas jest wolny? A może widząc w oddali motocyklistę miał z góry założyć,
    że to wariat i nie wykonywać żadnego ruchu zanim ten go nie minie?

  • 9. Data: 2012-04-19 23:30:21
    Od: hikikomori(R) san(R) <h...@a...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > Po jaką
    > cholerę dawca na motorku wyprzedzał go z lewej na ciągłej

    Kwestia przyzwyczajenia "jam jest kozak szybki zawsze wyprzedzam po lewej"

    --

    Hikikomori(R) San(R) (R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(
    R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R

    (R)"znowu to padajace z nieba zimne mokre biale gowno"(R) -- (R)wilq(R)

  • 10. Data: 2012-04-19 23:31:43
    Temat: Re: I jak tu nie nazywa????????????????
    Od: hikikomori(R) san(R) <h...@a...pl>

    Użytkownik Jarek S. napisał:

    > a w którym momencie ten migacz widaae? Jak dla mnie kierownik samochodu
    > s?ysz?c/widz?c stado motocykli chcia? sie zaszyae ale tak nie fortunnie ?e
    > zajecha? droge i efekt wiadomy....

    zajechal droge? powinien sie spodziewac z tylu kogos na pasach dla
    ruchyu w przeciwnym kierunku? Chyba tylko idioty co przy 4 pasach smiga
    pod prad...