  • 1. Data: 2012-04-20 10:46:13
    Temat: Gdzie nie podrabiany olej?
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Długi czas kuopwałem olej na allegro. Nic negatywnego z silnikami mi się nie
    działo jednak trochę poczytałem o handlu pustymi butelkami, nagłym spadku
    cen Motula 8100 ale tylko w Polsce albo cenie 102 zł za 4 litry Mobil 1
    5w50. Ja wiem że na allegro niektórzy mają po kilkadziesiąt tys pozytywnych
    komentarzy ale czy napewno to świadczy o jakości oleju? Podejrzewam że
    jakbym wlał jakiś przepracowany i potem oczyszczony stary olej to bym nie
    wyczuł. No i pytanie. Gdzie w Polsce kupić legalny olej, najlepiej w
    Trójmieście?

  • 2. Data: 2012-04-20 11:00:40
    Temat: Re: Gdzie nie podrabiany olej?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/20/2012 10:46 AM, Agent wrote:
    > jednak trochę poczytałem o handlu pustymi butelkami

    Gdzie o tym poczytałeś? Bo mnie ciekawi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-20 11:28:29
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Gdzie o tym poczytałeś? Bo mnie ciekawi.

    Podawał kiedyś ktoś link do akukcji na kanistry/butellki Castrol "dla
    kolekcjonera".

  • 4. Data: 2012-04-20 11:40:35
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-20 11:28, Agent pisze:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Podawał kiedyś ktoś link do akukcji na kanistry/butellki Castrol "dla
    > kolekcjonera".

    To samo dzieje się z workami od psiej karmy firmy Royal Canin. Wsypywana
    jest tańsza karma, potem worki są zgrzewane. Do mnie już kilku ludzi się
    zgłaszało aby kupić worki po Royalu - mieli wschodni akcent :) Ogólnie
    bałbym się kupować Royala na Allegro.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 5. Data: 2012-04-20 14:21:25
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:4f912f0b$0$26698
    Ogólnie
    > bałbym się kupować Royala na Allegro.

    A w sklepach internetowych już się nie boisz?

  • 6. Data: 2012-04-20 14:58:12
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu>

    > jakbym wlał jakiś przepracowany i potem oczyszczony stary olej to bym
    > nie wyczuł.

    To co za róznica, skoro byś nie wyczuł?
    Opel zaleca do mojego silnika wymianę co 50 000 km - w/g wskazań
    komputera wychodzi trochę cześciej bo jazdę po mieście szybciej zlicza
    kilometry do następnej wymiany, ale i tak wychodzi w granicach 40 000
    km - auto ma teraz przebieg 201 000km i pomiędzy wymianami nie zauważam
    ubytku oleju - cały czas na 5w30 GM za 100zł za 5 litrów, ale jak
    chcecie to zmieniajcie co 10 000 km na Mobila 0w50 za 300zł za 4 litry
    :)

  • 7. Data: 2012-04-20 14:59:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure"

    > To samo dzieje się z workami od psiej karmy firmy Royal Canin.

    A pies marudzi i kręci ogonem?

  • 8. Data: 2012-04-20 15:42:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Agent pisze tak:

    > Długi czas kupowałem olej na allegro

    w Tesco - Mobil 10W40 4L 65zł
    w Realu - Lotos 5W40 6L 92zł
    w lokalnej hurtowni - Mobil 5W40 5L 99zł

    ;)

    --
    Król Promocji
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2012-04-23 07:28:15
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu>

    > To co za róznica, skoro byś nie wyczuł?

    No taka że nie chciałbym wlać przelfiltrowany stary olej. Założyłbym sie że
    Ty tez nie wyczułbyś nawet nic po zalaniu oleju z przebiegiem 100 tys km ale
    silnik a zwłaszcza turbo pewnie już tak ale też pewnie nie od razu.

> [...]
    > cały czas na 5w30 GM za 100zł za 5 litrów, ale jak chcecie to zmieniajcie
    > co 10 000 km na Mobila 0w50 za 300zł za 4 litry :)
    Ja mogę wlać cokolwiek co zaleca instrukcja auta ale chciałbym żeby to co na
    naklejce butelki było tez w środku

  • 10. Data: 2012-04-23 07:30:09
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > w Tesco - Mobil 10W40 4L 65zł
    > w Realu - Lotos 5W40 6L 92zł
    > w lokalnej hurtowni - Mobil 5W40 5L 99zł

    Nie uścisliłem. Chciałbym 5W30 ACEA B5