  • 1. Data: 2012-04-19 22:51:29
    Temat: Holowanie na awaryjnych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dyskusje juz mielismy, to tym razem powtorze pytanie - jakie macie
    trojkaty, ze je potraficie zamontowac gdzies na/w pojezdzie ?

    Bo dzis mialem kolejna okazje ... ta, w kombiaku z miekka roleta nie ma
    problemu. Ale w innych bedzie :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-04-19 22:55:47
    Temat: Re: Holowanie na awaryjnych
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

> [...]
    > trojkaty, ze je potraficie zamontowac gdzies na/w pojezdzie ?

    > Bo dzis mialem kolejna okazje ... ta, w kombiaku z miekka roleta nie ma

    Ja tam wożę klasyczny trójkąt i kawał drutu. I mogę podwiesić na
    antence GSM - akurat na samej górze tylnej szyby.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-04-20 00:00:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 19 Apr 2012 22:51:29 +0200, J.F. wrote:

    > Dyskusje juz mielismy, to tym razem powtorze pytanie - jakie macie
    > trojkaty, ze je potraficie zamontowac gdzies na/w pojezdzie ?

    Jak masz wycieraczkę z tyłu, to wystarczy przełożyć wycieraczkę przez
    środek.

    A tak w ogóle to w każdym samochodzie mam rolkę srebrnej taśmy - tym możesz
    do samochodu zamontować cokolwiek.

  • 4. Data: 2012-04-20 00:14:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Ja tam wożę klasyczny trójkąt i kawał drutu. I mogę podwiesić na antence
    > GSM - akurat na samej górze tylnej szyby.

    Pięknie to musi wyglądać. :>

  • 5. Data: 2012-04-20 00:27:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Friday, April 20, 2012, 12:00:59 AM, you wrote:

    > Jak masz wycieraczkę z tyłu, to wystarczy przełożyć wycieraczkę przez
    > środek.
    > A tak w ogóle to w każdym samochodzie mam rolkę srebrnej taśmy - tym możesz
    > do samochodu zamontować cokolwiek.

    Ta taśma się starzeje - po kilku latach poniewierania w bagażniku może
    się już do niczego nie nadawać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-04-20 06:30:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin RoMan Mandziejewicz

    > Pięknie to musi wyglądać. :>

    a to on holuje na pokaz urody samochodów?

  • 7. Data: 2012-04-20 07:58:01
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Bo dzis mialem kolejna okazje ... ta, w kombiaku z miekka roleta nie ma
    > problemu. Ale w innych bedzie :-)

    Ja mam zawsze w samochodzie kilka gum do mocowania bagazu.

  • 8. Data: 2012-04-20 11:40:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    begin RoMan Mandziejewicz

    >Pięknie to musi wyglądać. :>

    To nie ma byc piekne, to ma byc skuteczne.
    Wiekszosc chyba jednak takiej antenki nie ma, a jak ma - to ona nie
    jest jakos oplywowa ?

    No i przyznac sie - kto wozi w bagazniku kawalek drutu ?

    Za to pomysl z wycieraczka mi sie podoba. Mam nadzieje ze wasze
    trojkaty sa jakos zamykane i nie spadna ..

    J.

  • 9. Data: 2012-04-20 12:00:42
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-20 11:40, J.F pisze:

    > No i przyznac sie - kto wozi w bagazniku kawalek drutu ?

    Zawsze można włożyć do pokrowca z trójkątem ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 10. Data: 2012-04-20 12:17:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, April 20, 2012, 11:40:18 AM, you wrote:

    > To nie ma byc piekne, to ma byc skuteczne. Wiekszosc chyba jednak
    > takiej antenki nie ma, a jak ma - to ona nie jest jakos oplywowa ?

    Nie na tyle, żeby się nie dało drutu zakręcić.

    > No i przyznac sie - kto wozi w bagazniku kawalek drutu ?

    Ja. I cały rok wożę łańcuchy, które przez te 13 lat założylem raz -
    dla treningu jedynie.

    > Za to pomysl z wycieraczka mi sie podoba. Mam nadzieje ze wasze
    > trojkaty sa jakos zamykane i nie spadna ..

    Mój ma chyba slaby zatrzask - nie chce mi się schodzić do samochodu.
    No i w sedanie nie mam wycieracki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl