-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
Date: Wed, 17 Aug 2016 22:55:35 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 25
Message-ID: <np2j0i$dnt$1@mx1.internetia.pl>
References: <c...@g...com>
<nof2pr$b2q$2@node1.news.atman.pl>
<57ab1aa2$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<nof6mo$f6i$1@node1.news.atman.pl> <nof7pu$g0s$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<noff9l$oge$1@node1.news.atman.pl>
<1mj85a4o9i9i0$.1sfr0zz1hu46d.dlg@40tude.net>
<noh053$1mk$1@node2.news.atman.pl>
<swkbw9yfgh9f$.1v7u0dmf6aot9$.dlg@40tude.net>
<nohs1p$tnu$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<nok63q$j7n$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<noud72$pfa$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<nouqk3$7fc$1@node1.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<nouu9b$b2g$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1471467346 14077 78.10.177.126 (17 Aug 2016 20:55:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Aug 2016 20:55:46 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <0...@g...com>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587179
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik
> Tak jak ci pisałem. Nie stracisz w ułamku sekundy róznicy ze 140 do 90,
> chyba że w tego tira po prostu pierdolniesz. Po takim zatrzymaniu z
> pewnością też nie przyspieszysz od razu do 140, chyba że w jakiś równie
> efektowny sposób:P Ale masz rację - wyjdzie mniej - nie wziąłem pod
> uwagę tego że jedziesz jednak 90 - mój błąd. Czyli wyjdzie jakaś minuta
> straty n wyprzedzanie.
>
Oj tam, hamowania masz 5-10 sekund, rozpędzania podobnie. Wiele to wyniku
nie zmieni. I tak policzyłem dokładniej niż Twoje inicjalne szacunki. Jak
chcesz dodaj se po 10-20 sekund na wyprzedzenie i zobaczysz ze wiele sie nie
zmieni.
Istotne jest to że jak autostrada nabita i ruch duży to nie raczej to nie
ciężarówki będą problemem a ci co jadą mniej niż te 140km/h.
---
Jak dla mnie problemem są Ci, co jeżdżą z tempomatem. Jedzie taki "ciul" te
140 ale nie zwolni ani nie przyspieszy chyba, że ktoś mu zajedzie. Jednego
można zastąpić swoimi zmianami prędkości, ale jak na lewym sznur takich to
naprawdę ciężko wstrzelić się słabym wozidłem.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.16 23:05 re
- 18.08.16 08:25 s...@g...com
- 18.08.16 08:27 s...@g...com
- 18.08.16 11:52 r...@k...pl
- 18.08.16 16:17 Cavallino
- 18.08.16 16:19 Cavallino
- 18.08.16 16:33 J.F.
- 18.08.16 16:41 Cavallino
- 18.08.16 18:34 J.F.
- 18.08.16 19:32 Axel
- 18.08.16 21:06 Shrek
- 19.08.16 09:54 p...@g...com
- 19.08.16 10:03 s...@g...com
- 19.08.16 10:11 Miroo
- 19.08.16 01:44 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=