  • Data: 2016-08-18 19:32:02
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1tc606igshi7g$.19xl4g8rvhfov$.dlg@40tud
    e.net...

    > Zasada w sumie podobna, jak ktos ma duzo wolnego czasu i krotki
    > odcinek, to moze mu miedzy tirami wygodniej.
    > A niech sobie jezdzi, byle prawym pasem i tirow nie wyprzedza :-)

    No właśnie... niech nie wyprzedza. Bo ostatnio przede mną taki dostawczak
    (nie Lublin, jakieś Iveco) zaczął wyprzedzać TIRa na drodze ekspresowej i
    zajęło mu to dobrych parę minut. Gość się na wszelki wypadek nie odzywał,
    ale tirman aż się na niego wzbudził na CB: "co on ma pod maską, zwolniłem do
    73, a on dalej ma problem, żeby wyprzedzić".
    I teraz jeszcze dodam, że działo się to w piątek po południu na S8...
    wyobraźcie sobie, jaki 'korek' się za nim zrobił.

    --
    Axel