  • Data: 2012-01-18 13:00:45
    Temat: Re: Hydra - reka z 30 palcami i modeleczka
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-18 13:46, marek augustynski pisze:
    > No pewnie, ze fotografowanie placzu lub nieszczescia jest sekretem w
    > druga strone. Precyzuje moja wczesniejsza wypowiedz. Wyobraz sobie, ze
    > robisz kilka zdjec pod rzad usmiechajacemu sie dziecku. Gdybys
    > rozpisal caly ten czas na czynniki pierwsze np robiac film, a nie
    > zdjecia, otrzymalbys... ,,delikatne subtelnosci,,

    Bo zwykle model/modelka przy pierwszych zdjęciach zachowuje się
    sztucznie. Dlatego najlepsze foty są zwykle z końca sesji, gdy aparat
    nie jest już dla modela nachalnym podglądaczem a zwyczajnie przestaje
    istnieć.

    Za czasów analogowych pamiętam aby zrobić komuś dobre zdjęcie pstrykało
    się masę ujęć bez filmu i jak już lody stopniały zakładało się rolkę ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info