  • Data: 2012-01-20 05:33:24
    Temat: Re: Hydra - reka z 30 palcami i modeleczka
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba wiem co masz na mysli, sprobuje zlapac &#8220;pomiedzy&#8221; na swoim poziomie
    jak
    tylko bede mial okazje. Chce zorganizowac mala sesje w nastepny weekend. W
    tygodniu poszukam &#8220;pomiedzy&#8221; w zdjeciach ktore juz zrobilem.

    Tak kompletnie z innej beczki: zawsze mnie zastanawialo czy fotografia jest
    poszukiwaniem fikcji czy prawdy, czy powinna byc pogonia za przekazem czegos
    jak najbardziej &#8220;prawdziwego&#8221; jesli takie cos wogole istnieje, czy moze
    jest
    tym co odbiorcy chca zobaczyc.
    Mysle ze zeby to wyskalowac w jakis sposob &#8220;po miedzy&#8221; bylo by tu dobrym
    poczatkiem.

    Uzyles slow &#8220;kwestia skali&#8221; w takim przypadku kaze zdjecie jest super,
    dla
    punktu ponizej I jest rowniez kopletnym kiczem dla punktu powyzej. (analogia
    sufitu I podlogi w 100 pietrowym budynku) Mysle ze zeby sie rozwijac trzeba
    szukac &#8220;po miedzy&#8221; na coraz wyzszych skalach, niekoniecznie przechodzac
    przez
    wszystkie