  • Data: 2009-07-01 08:38:33
    Temat: Re: Hoya raz jeszcze
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z moich doświadczeń wynika, że sporo zależy od konkretnej serii. Mam
    > akurat B+W, Hoya i Marumi. Te pierwsze są najsolidniej wykonane - nic nie
    > lata, nie chrzęści itd, wolę jednak Hoyę, bo o wiele lepiej się czyści
    > (nowa seria). Marumi jest chyba podobnie jak Hoya średnią klasą. Na
    > nowiutkie B+W raczej nie pozwoliłbym sobie, ale myślę, że są najlepsze i
    > jednocześnie najdroższe (czyli Twój mercedes).
    > To jaki filtr wybierasz zależy od Ciebie jednak - jedne mają lepsze
    > powłoki inne transmisję. Najnowsza serwia B+W np. miała zabezpieczenie
> [...]

    Ja mam B+W ,polarka w wersji slim. Jedynie na co narzekam to doslownie dwa
    gwinty zeby przykrecic na obiektyw. Po przykreceniu po prostu dziadostwo sie
    odkreca !. trzeba dokrecac paskiem owinietym wokol filtra, inaczej sie nie
    przykreci bo nie ma tego jak go w lape zlapac :). Ale poradzilem sobie z
    tym, wystarczyl bardzo cieniutki pasek gumy od starego magnetowidunalozony
    na gwint i ladnie sie przykreca:)

    pozdr

    CeZ__134