  • Data: 2009-07-02 08:12:48
    Temat: Re: Hoya raz jeszcze
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > ------------------------------------
    >
    > Czyli widze, ze przeanalizowales ;)

    nie przegladalem optycznych - nie chce sie skazac :-)

    daja mase interesujacych wiadomosci , ale zeby miec wlasne podejscie
    do zagadnienia to jednak nie korzystam z tego zrodla jako zrodla
    wiedzy pewnej.
    sa to informacje pod katem decyzji handlowej - owszem b przydatne ,
    ale to tylko jeden z aspektow sprawy.

    > Prosze zobaczyc np. tu:http://www.optyczne.pl/index.php?test=teleskopu&t
    est_tel=5&roz=15

    > Golym okiem widac to równiez dla filtra, który odcina tylko "krótkie"
    UV:http://www.optyczne.pl/index.php?test=teleskopu&t
    est_tel=5&roz=22

    > I teraz moja watpliwosc - czy zdjecia z/bez filtra zostaly nieco inaczej
    > przygotowane, czy tez filtry UV w specyficznych warunkach daja jednak
    > widoczne efekty równiez w wypadku matryc cyfrowych?

    chwilowo jestem pod naciskiem czasu , zobacze pozniej.
    troche cierpliwosci.

    XXX