  • Data: 2010-07-06 22:08:33
    Temat: Re: Honda Accord: poleglem w bitwie o hamulce
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:i101bd$si8$3@inews.gazeta.pl...

    > Pamiętasz niedawną dyskusję o wymianie przegubu? Skoro problemem jest
    > poradzenie sobie z tymi dwoma śrubkami (może Weronika ma jakieś
    > rozwiązanie) to wcale się nie dziwię, że wymiana przegubu została
    > sprowadzona do braku kwalifikacji mechanika i taniości siły roboczej
    > w Polsce :) O umiejętności czytania ze zrozumieniem przedstawionych
    > materiałów już nie wspomnę. W sumie jak zwykle :)

    O ile dobrze pamiętam wymianę półosiek jaką robiłem w toyocie camry
    1994 to nie wymagała ona zdejmowania tarcz hamulcowych...
    Zdejmowało się cały zespół koła - zsuwało go z oski po odkręceniu dużej
    nakrętki zabezpieczonej spinką.
    Nawiasem mówiąc żadna śruba nie była tam w taki sposób zapieczona.
    Stosowanie śrub z główką typu Philips, wpuszczoną w tarczę to dla mnie
    jakiś rarytas, zwłaszcza jeśli rutyną miałoby być rozwiercenie ich przy
    demontażu tarcz... Debilizm jakich niestety wiele w projektach hondy :-(