  • Data: 2012-04-25 03:31:42
    Temat: Re: Holowanie na awaryjnych
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 12:29, J.F pisze:
    > Mozna, ale prosze sie przyznac - kto wozi ? :-)

    Mimo, że jeżdżę nowymi mam zawsze małą skrzyneczkę z jakimiś wkrętakami,
    kombinerkami i takimi innymi pierdołami. Nie wiem po co, jakoś tak nocą
    w środku lasu jadąc pewniej się czuję. Jak to skrzynkę "uzbroiłem sobie"
    8 lat temu, to tylko raz ja otwierałem, aby żarówkę wyjąć z niej bo
    akurat nocą z jednym okiem jeździć nie lubię. Ale co ważniejsze i drut
    się znajdzie, nawet kilka.