-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Holek bez PJ
Date: Sun, 4 Mar 2018 19:10:24 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 65
Message-ID: <p7hcqf$vbb$1@node2.news.atman.pl>
References: <5a99807c$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9983ab$0$31349$65785112@news.neostrada.pl>
<5a99859f$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
<5a998925$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
<6t7g9pxtpsfg$.159aqfewu2vgn$.dlg@40tude.net>
<9...@4...com>
<z...@4...net>
<p7de4m$gdl$5@node2.news.atman.pl>
<1h7egwln0zdhu$.1kmrp6l931t65.dlg@40tude.net>
<p7gqh5$n97$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<p7h252$n98$5@node2.news.atman.pl>
<6miaamdf5y7g$.1j6cwvx3n9kbn.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1520187023 32107 83.142.196.21 (4 Mar 2018 18:10:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Mar 2018 18:10:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <6miaamdf5y7g$.1j6cwvx3n9kbn.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625980
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.03.2018 o 18:45, Tomasz Pyra pisze:
> Ja tam jestem zwolennikiem dopplera, bo nie jest tak selektywny jak laser,
> który raz może wskazywać jedną rzecz, za chwilę inną.
> Laser trzeba jakoś naprowadzać (patrz wałki z UltraLyte) na konkretną część
> samochodu.
>
> Doppler po prostu mierzy różnicę prędkości, którą trzeba dodać/odjąć od
> prędkości radiowozu i już.
> Technoloia od lat stosowana z powodzeniem, którą chyba tylko postradzieccy
> uczeni od Iskry-1 dali radę użyć źle ;)
Niech będzie i doppler. Byle działało i mierzyło rzeczywistą prędkość
samochodu mierzonego a nie radiowozu i "na oko to jechaliśmy mniej
więcej z taką samą"
>> No ale pisałeś, ze z jakiś powodów się nie udawało.
>
> Tak czytając o tej Iskrze-1 mam wrażenie że jakiś student trzeciego roku
> elektroniki zaprojektował to w ramach zaliczenia ćwiczeń ;)
Ja mam wrażenie, że to wyciągnęli z naprowadzania rakiety na zasadzie w
coś trafi;)
>>> Oczywiście metod na zrobienie tego jest pewnie kilka - ważne żeby użyć
>>> którejkolwiek, a nie bazować na ocenie "na oko" policjanta.
>>
>> Otóż to - obecne wideorejestratory są warte tyle co nagranie z komórki.
>
> Plus wiara w funkcjonariusza :)
Na sąsiedniej jeden właśnie udowadnia, że im nie należy wierzyć pod
żadnym pozorem;)
>> Jeśli kogoś by na takim stwierdzeniu przyłapali to powinien iść do sztumu.
>
> Trudno przyznać temu podejściu formalnej racji.
> Od oceny dowodów jest sąd, a jeśli na 1000 ukaranych tylko u 2 dopatrzono
> się uchybień uniemożliwiających ukaranie, no to tylko gratulować
> statystyki.
Zdaje się, że podobny model biznesowy miała mafia. Opierał się to, że
większość płaciła i nie szła ze sprawą do sądu.
> Owszem, ale takie podejście napotka silny opór.
> Po pierwsze GUM, który o ile mógłby przyznać że nowy sprzęt jest "nawet
> lepszy czy wygodniejszy" niż stary, to za żadne skarby nie przyzna że
> legalizowali coś co nigdy w życiu legalizacji nie powinno dostać.
To niech prokurator sprawdzi.
> Do tego oczywiście są też osoby, które podejmowały decyzje o zakupie tego,
> a nie innego sprzętu i są gotowe dużo zrobić zeby bronić własnej decyzji.
No tu moze być problem, bo oni z prokuratorami wódkę piją.
> A że zakupy są państwowe, więc nie jest interesujące co Ty czy ja sądzę, a
> ważne jest to co posiada pieczęć GUM.
> A jeśli pieczęść GUM posiada zarówno tańszy wideorejestrator i droższy
> wideoradar, to oczywistym jest że wybrany zostanie tańsza opcja - droższa
> byłaby niegospodarnością.
Dlatego to gówno należy zdelegalizować.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.18 19:25 Robert Wańkowski
- 04.03.18 19:30 Shrek
- 04.03.18 20:48 J.F.
- 04.03.18 21:04 adam
- 04.03.18 21:24 Tomasz Pyra
- 04.03.18 22:51 Shrek
- 05.03.18 08:52 p...@g...com
- 05.03.18 09:15 cef
- 05.03.18 09:56 Tomasz Pyra
- 05.03.18 10:03 Robert Wańkowski
- 05.03.18 10:15 J.F.
- 05.03.18 11:58 p...@g...com
- 05.03.18 12:00 p...@g...com
- 05.03.18 19:58 Tomasz Pyra
- 05.03.18 21:00 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=