  • Data: 2018-03-04 19:10:24
    Temat: Re: Holek bez PJ
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2018 o 18:45, Tomasz Pyra pisze:

    > Ja tam jestem zwolennikiem dopplera, bo nie jest tak selektywny jak laser,
    > który raz może wskazywać jedną rzecz, za chwilę inną.
    > Laser trzeba jakoś naprowadzać (patrz wałki z UltraLyte) na konkretną część
    > samochodu.
    >
    > Doppler po prostu mierzy różnicę prędkości, którą trzeba dodać/odjąć od
    > prędkości radiowozu i już.
    > Technoloia od lat stosowana z powodzeniem, którą chyba tylko postradzieccy
    > uczeni od Iskry-1 dali radę użyć źle ;)

    Niech będzie i doppler. Byle działało i mierzyło rzeczywistą prędkość
    samochodu mierzonego a nie radiowozu i "na oko to jechaliśmy mniej
    więcej z taką samą"

    > Tak czytając o tej Iskrze-1 mam wrażenie że jakiś student trzeciego roku
    > elektroniki zaprojektował to w ramach zaliczenia ćwiczeń ;)

    Ja mam wrażenie, że to wyciągnęli z naprowadzania rakiety na zasadzie w
    coś trafi;)

    > Plus wiara w funkcjonariusza :)

    Na sąsiedniej jeden właśnie udowadnia, że im nie należy wierzyć pod
    żadnym pozorem;)

    > Trudno przyznać temu podejściu formalnej racji.
    > Od oceny dowodów jest sąd, a jeśli na 1000 ukaranych tylko u 2 dopatrzono
    > się uchybień uniemożliwiających ukaranie, no to tylko gratulować
    > statystyki.

    Zdaje się, że podobny model biznesowy miała mafia. Opierał się to, że
    większość płaciła i nie szła ze sprawą do sądu.

    > Owszem, ale takie podejście napotka silny opór.
    > Po pierwsze GUM, który o ile mógłby przyznać że nowy sprzęt jest "nawet
    > lepszy czy wygodniejszy" niż stary, to za żadne skarby nie przyzna że
    > legalizowali coś co nigdy w życiu legalizacji nie powinno dostać.

    To niech prokurator sprawdzi.

    > Do tego oczywiście są też osoby, które podejmowały decyzje o zakupie tego,
    > a nie innego sprzętu i są gotowe dużo zrobić zeby bronić własnej decyzji.

    No tu moze być problem, bo oni z prokuratorami wódkę piją.

    Dlatego to gówno należy zdelegalizować.

    Shrek