  • 11. Data: 2009-06-05 09:32:00
    Temat: Re: Himalajskie krainy Ladakhu i Zanskaru
    Od: bans <g...@o...pl>

    a...@g...com pisze:

    > że jak jest galeria z listą miniaturek, które muszę klikać (i
    > czekać), to zwykle obejrzę tylko kilka - nawet jak są dobre.

    To zlikwiduj te na twojej stronie, skoro ich nie lubisz, a nie pokazuj
    tylko wycinków, skoro sam stwierdzasz, że miniaturki nic nie dają :P

    Widzę, że zakładasz, że twoje zdjęcia są do jednorazowego obejrzenia - a
    ja piszę np. o sytuacji, kiedy chce się rzucić okiem na konkretne
    zdjęcie, na przykład po tygodniu - i jeśli jestem zmuszany do żmudnego
    szukania go w całej galerii to rezygnuję.

    --

    bans

  • 12. Data: 2009-06-05 09:46:22
    Od: a...@g...com

    > To zlikwiduj te na twojej stronie, skoro ich nie lubisz, a nie pokazuj
    > tylko wycinków, skoro sam stwierdzasz, że miniaturki nic nie dają :P
    no inaczej, są wtórne powiedzmy :).
    Jak chcesz odszukać jakieś konkretne zdjęcie, to na pewno w tym
    pomogą.
    Ale ok, wezmę pod uwagę to o czym piszesz.
    Mechanizm galerii (jak i cała strona) jeszcze nie jest taki, jaki mi
    się w głowie marzy, ale nie mam chwilowo czasu ,by to lepiej
    dopracować. Będę stopniowo dochodził do ideału ;).

  • 13. Data: 2009-06-05 11:08:39
    Od: a...@g...com

    On 5 Cze, 11:15, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Dziwne, mnie do szału doprowadza to czekanie. Tu jeszcze ujdzie, bo
    > zdjęć niedużo, ale przy większych galeriach trzeba się naczekać.

    > 1. Tak jak napisałem - szybkość przy większej ilości zdjęć.
    > 2. Brak możliwości podania bezpośredniego linka do zdjęcia.
    > 3. Nieczytelne miniatury (wycinek kadru)

    a swoją drogą, to znasz może jakąś inną fajną galerię? Tylko jak
    pisałem, jak dla mnie preloading i wygodna obsługa to priorytet.
    Bo ja się jakoś super na SV nie upieram, tyle że nie znalazłem póki co
    niczego lepszego.

  • 14. Data: 2009-06-05 11:10:12
    Od: conik <c...@i...pl>

    a...@g...com pisze:

> [...]
    > pisałem, jak dla mnie preloading i wygodna obsługa to priorytet.
    > Bo ja się jakoś super na SV nie upieram, tyle że nie znalazłem póki co
    bananalbum?
    np taki jak u mnie? www.digifoto.pl

  • 15. Data: 2009-06-05 11:39:54
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > hm.. no trochę tak :),

    No na ten przyklad chlopak z koza.
    Dlaczego kadr wycentrowany w pionie?
    Albo taki "Walking on narrow paths..." - znow
    duzo pustki pod nogami a malo (tez pewnie
    pustki ;)) nad glowami turystow.

    > póki co mogę zaproponować zaglądanie na
    > podany adres we flickrze, będę tam umieszczał
    > sukcesywnie więcej zdjęć

    Bede zagladac z przyjemnoscia.

    > chętnie usłyszę, jak Twoim zdaniem możnaby
    > inaczej dobrać zdjęcia do tej galerii.

    Ale panie... co ja tam wiem? :)

    > Nie ukrywam, że nie ma to być galeria
    > "krajobrazy Ladakhu", one są dla mnie tylko tłem.

    I to jest, moim zdaniem, bardzo sluszna koncepcja.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 16. Data: 2009-06-05 12:24:38
    Od: a...@g...com

    > bananalbum?
    > np taki jak u mnie?www.digifoto.pl
    hm..
    no u Ciebie to nawet jakoś po "ludzku" wygląda, pamietam że kiedyś go
    oglądałem w bardzije standardowej (poziomej) implementacji, to mi się
    średnio podobał.
    Muszę się przyjrzeć dokładniej w wolnej chwili.

  • 17. Data: 2009-06-05 13:45:15
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-05 10:21:38 +0200, a...@g...com said:

    > Wszystko to jest dość dokładnie opisane tutaj:
    > http://forum.travelbit.pl/viewtopic.php?f=6&t=14301

    A mógłbyś tak podsumować koszty: ile przelot, ile na miejscu?

    de Fresz

  • 18. Data: 2009-06-05 13:50:58
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-05 13:10:12 +0200, conik <c...@i...pl> said:

    > bananalbum?
    > np taki jak u mnie? www.digifoto.pl

    Jak dla mnie wygoda słaba - raz że uciekające prewki to jakaś zgroza,
    dwa że nie można kliknąć obok zdjęcia, aby przeskoczyło do następnego.
    Antkowy SimpleViewer pod tym względem IMHO zdecydowanie wygodniejszy.

    de Fresz

  • 19. Data: 2009-06-05 13:58:49
    Od: conik <c...@i...pl>

    de Fresz pisze:

    > Jak dla mnie wygoda słaba - raz że uciekające prewki to jakaś zgroza,
    > dwa że nie można kliknąć obok zdjęcia, aby przeskoczyło do następnego.
    > Antkowy SimpleViewer pod tym względem IMHO zdecydowanie wygodniejszy.

    mozna wylaczyc chowalnosc prewek a zeby przejsc do nastepnego zdjecia
    klika sie w zdjecie

  • 20. Data: 2009-06-05 14:03:11
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-05 15:58:49 +0200, conik <c...@i...pl> said:

    > mozna wylaczyc chowalnosc prewek a zeby przejsc do nastepnego zdjecia
    > klika sie w zdjecie

    Wiem, ale jako że nie lubię kursora na fotce, to możliwość trzymania go
    z boku traktuję jako zaletę. Zwłaszcza że racji zdjęc raz w pionie, raz
    w poziomie, w Twojej galerii trzeba go trzymać na środku, a aby wrócić
    do poprzedniej fotki, trzeba wyciągać prewki gdzieś z boku ekranu - jak
    dla mnie to zdecydownie nie są wygodne rozwiązania.

    de Fresz