  • 1. Data: 2009-06-04 23:53:03
    Temat: LP-E6 zamiennik z ladowarką Phottix
    Od: "iREK" <m...@i...pl>

    Kupilem i moja opinia jest niestety negatywna
    - zacina się w korpusie i trudno wyjąć
    - nie pokazuje stanu naladowania
    - oryginalna ładowarka jej nie widzi - trzeba korzystać z dwóch ladowarek -
    oryginalnej do ryginału i dodatkowej do zamiennika

    pozdrawiam
    ir
    www.ir.travel.pl

  • 2. Data: 2009-06-05 07:51:30
    Temat: Re: LP-E6 zamiennik z ladowarką Phottix
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > - oryginalna ładowarka jej nie widzi - trzeba korzystać z dwóch
    > ladowarek - oryginalnej do ryginału i dodatkowej do zamiennika

    to jest shit jak nie wiem co
    kupilem jeden zamiennik, od firmy z alle, odeslalem, zero prądu, przysłali
    drugi... wlasnie pakuję, bo jest to samo.
    Dokladam kase i kupuje org. Co ciekawe, ten zamiennik, jest pojemnością
    wiekszy od org, ma 2300mA a lzejszy jest o połowe :))
    mają chinole technologię....nie ma co :))

    odradzam....

    Raka