eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...)Re: Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...)
    Date: Fri, 9 Nov 2012 08:10:37 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <k7idpt$p06$1@node1.news.atman.pl>
    References: <g...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-176-253.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1352448637 25606 89.68.176.253 (9 Nov 2012 08:10:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Nov 2012 08:10:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:660092
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-11-09, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
    >
    > Pacjent to Hayabusa z 2000 r. Przedni układ hamulcowy - dwa sześciotłoczkowe
    > zaciski stałe, wyczyszczone (były bardzo zastane, niektóre tłoczki były
    > praktycznie zablokowane), nowy płyn zalany, układ odpowietrzony przy
    > zaciskach (przy pompie nie odkręcałem). Pompa ma wymieniony wkład (zestaw
    > naprawczy), ale nie przeze mnie, więc nie mogę za to ręczyć. Oprócz tego
    > założony jest oplot. Klocki to Carbone Lorraine.
    >
    > Objaw. Zimny hamulec jest miękki, nisko łapie. Na tyle nisko, że dwoma
    > palcami nie da się zablokować koła. Pompowanie na postoju nic nie zmienia.
    > Pomaga normalne heblowanie, już po paru km hamulec robi się twardszy, łapie
    > wyżej, wzrasta dozowalność. Motocykl trochę postoi (albo pojeździ bez
    > hamowania) i hamulec znowu robi się miękki.
    >
    Tzn. czujesz na klamce rosnacy opor sciskajac bardziej czy po prostu duza
    czesc ruchu jest jalowa?
    >
    > Jeszcze dwa szybkie poboczne pytania - Hayka spala mi 9.5 litrów w mieście,
    > to chyba za duży wynik. To może być problem świec? Wyczyściłem filtr (jest
    > założony K&N) i nic się nie zmieniło, będę chciał zmienić świece (podobno
    > są już zużyte). Czy może Hayka z K&N będzie tyle paliła i trzeba po prostu
    > założyć normalny filtr?
    >
    Jakby swiece byly juz nedzne to tez odbijaloby sie to na kulturze pracy.
    Mam u siebie Denso irydowe, najechane maja 90 kkm i dzialaja, spalanie
    wzgledem nowych jakos dramatycznie nie wzroslo a i tak niekoniecznie to musi
    byc wina swiec. Ja bym szukal gdzie indziej.
    >
    > Drugie pytanie to sprzęgło. Hydrauliczne. Jest ustawione na 1, a i tak
    > łapie jak dla mnie za nisko. Dwoma palcami nie da się go ścisnąć tak,
    > żeby całkowicie wysprzęglić. Da się coś z tym zrobić, czy trzeba z tym
    > żyć i ściskać ręką do końca? W GSXF miałem sprzęgło na lince i umiałem
    > to poustawiać, tutaj nie widzę żadnej regulacji oprócz kółka obrotowego,
    > takiego jak przy hamulcu.
    >
    Odpowietrz porzadnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: