  • 31. Data: 2009-08-25 09:06:30
    Temat: Re: HUGIN - blad
    Od: Micha? Smoczyk <m...@w...pl>

    Hue Saturation pisze:

    > Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > TEMP i TMP identycznie
    >
    > %USERPROFILE%\Ustawienia lokalne\Temp
    >
    > czyli c:\documents and settings\edek\ustawienia lokalne\Temp

    Ja nauczony dos'wiadczeniem zdje;cia do sk?adania w panoramy trzymam w
    katalogu o prostej nazwie bez spacji itp., np.
    D:/fotografie/panoramy. Oczywis'cie dotyczy to tylko Windowsa, który
    w moim przypadku mia? kiedys' problemy ze s'ciez.kami typu "Moje
    Dokumenty/Micha?/z.ó?w/".

    Co do Hugina jest juz. 0.8.0 znacznie usprawniona i zlokalizowana w
    wie;kszos'ci. Z Celeste i innymi bajerami.

    --
    Micha?

  • 32. Data: 2009-08-25 09:09:35
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    Kell a pisze:
    > "Marek Grochocki" <m...@g...pl> napisał(a):

    > Ja jak sklejam panorame z jpg'ow z 10mln matrycy (5 zdjec), to wynikowy tiff jest
    zazwyczaj ponizej
    > 100MB, chociaz na czas tworzenia tworzy duze tempy w ilosciach odpowiadajacych
    ilosci plikow
    > zalaczonych do panoramy + jakies wlasne, no ale nie jest to az 196GB :)

    U mnie podobnie, przy sklejaniu do 20 zdjęć JPEG w zawsze jest
    wynikowa panorama PNG poniżej 100 MB.