  • 11. Data: 2009-07-21 11:41:44
    Temat: Re: HUGIN - blad
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> writes:

    > Probuje hugin'a i przy probie zapisania zlozonych zdjec wg. przepisu z
    > ichniejszego tutoriala
    > dostaje komunikat
    > "C:\DOCUME~1\Edek\USTAWI~1\Temp\hug29D.tmp:153: *** target pattern
    > contains no `%'. Stop."
    >
    > Co jest nie tak ?

    Czy masz może gdzieś w nazwie pliku, katalogu, użytkownika, whatever,
    jakieś nietypowe znaki, np. ":"? A w ogóle jaki system i która wersja
    hugina i jak instalowana?

    MJ

  • 12. Data: 2009-07-21 11:50:26
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    adania"

    > ach blad podczas skladania
    > mowiles o bldezie w trakcie zapisywania.
    > to co innego

    niezupelnie, bo zdjecia mam sciagniete te same ktorych uzywaja w tutorialu.

    2 pierwsze kroki asystenta wykonuja sie poprawnie
    krok 2, (align) konczy sie komunikatem
    "images are connected by 20 control points. Mean error after opimasation:
    0,6 pixel max 1.1. Very good fit"

    ale krok 3 (create panorama) pokazuje okienko dilogowe do lokalizacji pliku
    wynikowego,
    tam wpisuje nazwe pliku np. plik1 i dostaje komunikat o ktorym juz pisalem

  • 13. Data: 2009-07-21 11:54:52
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 21 Jul., 13:50, "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> wrote:
> [...]
    > wynikowego,
    > tam wpisuje nazwe pliku np. plik1 i dostaje komunikat o ktorym juz pisalem

    moze zmien nazwe pod ktora zapisujesz i wybierz jakas wygodna
    lokalizacje np niech zapisze na pulpicie.

  • 14. Data: 2009-07-21 11:57:42
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    > Czy masz może gdzieś w nazwie pliku, katalogu, użytkownika, whatever,
    > jakieś nietypowe znaki, np. ":"? A w ogóle jaki system i która wersja
    > hugina i jak instalowana?

    to samo mam na domowej viscie i XP w pracy
    hugin: Version 0.7.0 (SVN 3465)
    plik nazywam "po ludzku" np plik1 i zapisuje w katalogu glownym np. na C:

    program instalacyjny to: hugin-0.7.0_win32-setup.exe

  • 15. Data: 2009-07-21 12:15:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> writes:

    > to samo mam na domowej viscie i XP w pracy
    > hugin: Version 0.7.0 (SVN 3465)
    > plik nazywam "po ludzku" np plik1 i zapisuje w katalogu glownym np. na C:

    Ale program pracuje m.in. na katalogu TEMP

    Odpal panel sterowania i podaj jak masz zdefiniowane zmienne
    srodowiskowe TEMP (i TMP)
    (panel sterowania->system->zaawansowane->zmienne srodowiskowe)

    MJ

  • 16. Data: 2009-07-21 12:21:09
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > srodowiskowe TEMP (i TMP)
    > (panel sterowania->system->zaawansowane->zmienne srodowiskowe)

    TEMP i TMP identycznie

    %USERPROFILE%\Ustawienia lokalne\Temp

    czyli c:\documents and settings\edek\ustawienia lokalne\Temp

  • 17. Data: 2009-07-21 12:23:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Czy masz może gdzieś w nazwie pliku, katalogu, użytkownika, whatever,
    > jakieś nietypowe znaki, np. ":"?

    Albo polskie znaczki, albo spację, etc.

    --
    Mirek

  • 18. Data: 2009-07-21 12:32:30
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Albo polskie znaczki, albo spację, etc.

    Tak w ogole to mam, np. na dysku c: mam folder
    #edek ale blad pojawia sie nawet przy probie zapisania panoramy na C:\

  • 19. Data: 2009-07-21 12:34:33
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 21 Jul., 13:57, "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> wrote:

    > to samo mam na domowej viscie i XP w pracy
    > hugin: Version 0.7.0 (SVN 3465)
    > plik nazywam "po ludzku" np plik1 i zapisuje w katalogu glownym np. na C:
    >
    > program instalacyjny to: hugin-0.7.0_win32-setup.exe

    no to nie pozostaje nic innego jak zlozyc panorame z wlasnych zdjec .

  • 20. Data: 2009-07-21 12:45:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> writes:

    > %USERPROFILE%\Ustawienia lokalne\Temp
    >
    > czyli c:\documents and settings\edek\ustawienia lokalne\Temp

    No to nie wiem... Normalnie wygląda...

    MJ