  • Data: 2010-11-06 11:13:45
    Temat: Re: HTC HD2 i PC zagina czasoprzestrzeń
    Od: Piotrek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak się nie ma wiele do powiedzenia, to lepiej w ogóle
    nic nie mówić. Owszem pomyliłem się pisząc GMT aktualny
    chodziło mi o GMT+1 i tak też mam ustawione. Więc proszę
    Panie Mądry wytłumaczyć mi, dlaczego po mimo takich
    ustawień telefon ustawia godziny takie jakie jemu pasują?
    Ponadto dlaczego bez żadnej mojej ingerencji z dobrego czasu
    letniego nagle sam ŹŁE przestawił czas na zimowy (przesuwając
    godzinę o 2 do przodu zamiast 1 do tyłu).

    Dodam jeszcze, że jest to mój 8 telefon, zmian czasu od 12 lat
    trochę przeżyłem i nigdy takich problemów nie było.