  • Data: 2010-10-23 20:16:25
    Temat: Re: HTC Desire - kilka pytan
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 21:26:38 +0200, raviz napisał(a):

> [...]
    > (czy Skype na Androida potrafi z niej korzystac?)
    > Przesiadajac sie na Androida z PalmOS nie chcialbym tracic
    > funkcjonalnosci, ktora posiadam obecnie. Oto kilka ficzerow na ktorych
    > mi zalezy i z ktorymi nie chcialbym sie rozstawac:
    >
    > 1. Plynna regulacja jasnosci ekranu. Co wiecej dobrze aby mozna bylo
    > zjechac z jasnoscia tak nisko aby mozna bylo bez problemu czytac w
    > calkowitej ciemnosci. Dodatkowo fajnie gdyby slider jasnosci byl latwo
    > dostepny a nie zagrzebany jak to mialo miejsce w iOS (pomijam zewnetrzne
    > rozszerzenia funkcjonalnosci no chyba ze nia ma wyjscia...)

    Jest, slider łatwo dostępny domyślnie nie jest, ale żaden problem wgraćakąś
    dodatkową aplikację.

    > 2. Glosnosc alarmow kalendarza niezalezna od poziomu glosnosci systemu:
    > w PalmOS jest do tego osobne ustawienie co w konsekwencji powoduje, ze
    > niezaleznie jak zmienie pozostale ustawienia dzwieku alarm z kalendrza
    > zawsze bedzie na jednakowym poziomie. To byla nastepna rzecz ktora
    > przekreslila iOS - po sciszeniu muzyki guziekiem z obudowy automatycznie
    > wyciszalem alarmy z kalendarza.

    Muzyka jest osobno od alarmów.

    > 3. GPS - czy szybko lapie pozycje? Obecnie mam Nokie 5800 i jesli
    > korzystam tylko z GPSa do zlapania fixa to czesto szybciej dojade do
    > lokalnego celu zanim GPS sie odnajdzie.

    Szybko, o ile używa się aGPS :)

    > 4. Czytalem, ze standardowy odtwarzacz mp3 jest dosc mierny. Czy jest
    > tania lub darmowa alternatywa, program, ktory bedzie mial korektor, lub
    > tylko podbicie basow i czytalby mptrojki z dowolnej lokacji na karcie?

    Dlaczego chcesz psuć dźwięk korektorem i podbiciem basu? Przy dobrych
    słuchawkach jest to zupełnie niepotrzebne.

    Mi wystarcza domyślny player, ale dostępny jest Winamp (bez EQ póki co),
    dziś ukazała się beta PowerAmp, która korektor zdaje się ma.

    > 5. E-book reader: na Palmie mam PalmFiction i wiecej nie trzeba. Czyta
    > ksiazki w wielu formatach m.in. txt, doc czy rtf. Obsluguje wiele stron
    > kodowych, ksiazki w/w formatach po prostu wrzucam na karte i gotowe.
    > Czy jest zblizony darmowy program na Androida?

    Czytników jest sporo, jest z czego wybrać. Akurat najbardziej lubię Aldiko,
    ale czyta tylko EPUBy, ale to nie jest problemem skonwertować na odpowiedni
    format. Aldiko wkrótce ma czytać również Adobe DRM, którego używa EMPiK.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."