  • 1. Data: 2010-09-02 06:35:23
    Temat: HDR software - Wasze referencje
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    Witam,
    Potrzebuję zakupić oprogramowanie do tworzenia HDR. Zastanawiam się nad
    wyborem:
    1) Photomatix
    2) SNS-HDR
    3) Machinery
    Który z w/w używacie i jakie wrażenia ? A może inny ?

    Pozdrawiam, Sławek

  • 2. Data: 2010-09-02 07:21:18
    Temat: Re: HDR software - Wasze referencje
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "slawmir" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) SNS-HDR
    > 3) Machinery
    > Który z w/w używacie i jakie wrażenia ? A może inny ?

    Zależy na czym Ci zależy :) Ja szukam programu który nie robi sieczki ze
    zdjęcia i chyba najbliżej temu ma SNS. Inne mają troche więcej opcji i można
    tam odpowiednio ustawić suwaczki tak aby było naturalnie - presety wyglądaja
    zwykle nardzo źle. Z kolei zabawa suwaczkami jakoś też nie zawsze prowadzi
    do tego czego sie oczekuje choć to może kwestia wprawy i obycia z konkretnym
    programem. Chyba najlepiej jak sam wybrubujesz wszystkie i wybierzesz. Jest
    jeszcze Dynamić Photo HDR.

  • 3. Data: 2010-09-02 07:54:55
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 2 Wrz, 08:35, "slawmir" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > 2) SNS-HDR
    > 3) Machinery
    > Który z w/w używacie i jakie wrażenia ? A może inny ?

    Bardzo dobre automaty są również w PSie. Dają możliwość uzyskania
    HDR'a bez "przerysowań".
    Jest jeszcze easyHDR.

  • 4. Data: 2010-09-02 08:23:21
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    Planuję zakup (z drugiej ręki) Photoshop CS3 - czy można w nim wygodnie i z
    dobrym rezultatem zrobić HDR (np. z 3 ujęć).
    Jestem zwolennikiem "delikatnego" HDR - na pograniczu "realistycznego"
    efektu.

  • 5. Data: 2010-09-02 12:29:20
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Oloneo, w fazie testów.

  • 6. Data: 2010-09-02 13:11:58
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 2 Wrz, 10:23, "slawmir" <s...@w...pl> wrote:

    > Planuję zakup (z drugiej ręki) Photoshop CS3 - czy można w nim wygodnie i z
    > dobrym rezultatem zrobić HDR (np. z 3 ujęć).

    Pewnie tak, bo ja opisuję wrażenia jakie miałem z HDRami w CS2.

  • 7. Data: 2010-09-02 13:32:20
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-02 14:29, Marcin [3M] pisze:
    > Oloneo, w fazie testów.

    ja testuje wlasnie Dynamic-Photo HDR, jakie opinie o nim macie??

  • 8. Data: 2010-09-02 13:45:54
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Ja bym dorzucil jeszcze EasyHDR. Tez sie nastawialem na Photomatixa, ale
    sprobowalem Easy HDR PRO (demo mozna pobrac) i jest znacznie
    subtelniejszy od Photomatixa. Interfejs tez lepszy, szybciej dziala i
    mniej toporny, do tego masz do dyspozycji krzywe jak w Photoshopie.

    Pozdr.

  • 9. Data: 2010-09-02 14:08:37
    Od: Łukasz Sarwiński <l...@g...com>

    On 2 Wrz, 15:32, NEURON <2...@g...pl> wrote:

    > ja testuje wlasnie Dynamic-Photo HDR, jakie opinie o nim macie??

    Ja go właśnie używam od jakiegoś czasu. Sprawdzałem kilka programów
    tego typu i ten wydał mi się najlepszy.

  • 10. Data: 2010-09-08 21:25:42
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 2, 3:32 pm, NEURON <2...@g...pl> wrote:

    > ja testuje wlasnie Dynamic-Photo HDR, jakie opinie o nim macie??

    kupiłem kiedys dynamic photo hdr f-my mediachance, dosc przyjemny
    progrmik ale nic nie dorówna photomatixowi

    pozdr, li