    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.os.ms-windows.winnt
    Subject: Re: HDD 3TB format
    Date: Thu, 24 May 2012 02:16:00 -0400

    On Thu, 24 May 2012 07:05:04 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Jeżeli nie wiesz jak coś działa, opisujesz tak precyzyjnie jak się da.

    slucham? jak nie wiem jak cos dziala to jak mam to opisac? opisalem
    tak wlasnie precyzyjnie jak sadzilem, ze wystarczy. pewnie moglem
    dodac, ze w poblizu lezal kot i dzialal elektrostatycznie, nad kompem
    jest wiatrak i wprowadzal powietrz na HDD w ruch wirowy przeciwny do
    kierunku obrotow talerzy itp. to wy jestescie specami, zeby
    wykombinowac i w razie co, sie upewnic i wyeliminowac przyczyny. jak
    bym wiedzial, ze czas formatowania moze byc kwestia USB, to przeciez
    bym tu nie pytal, nie?
    tak czy tak. sprawa, czy to bylo USB i formatowania, nie jest juz
    istotna. jest znacznie ciekawszy problem. moze masz cos na jego temat
    do powiedzenia? spytales o typ obudowy. odpowiedzialem. dopowiedzialem
    tez wiecej detali. jakies jeszcze pytania? sluze detalami. <rs>