  • 41. Data: 2009-07-20 19:12:40
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > I znowu tezy, i znowu wszystko, i znowu nic.

    A moim zdaniem ma racje przeciętniacy olewają istotę tematu.
    bez obycia nie ma jakości a tym bardziej sztuki.

    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 42. Data: 2009-07-20 19:22:00
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 13:21:46 +0000 (UTC), Marek Augustyński napisał(a):

    To ja odpowiem tak. Mozna. Jesli sie faktycznie chce uczyc od kogos. I
    jesli sie schyli pokornie glowe i przyzna ze inni tez cos potrafia. I jesli
    w zamian za to co sie bierze rowniez cos sie oferuje i dziala to jako
    barter czyli nikt nikomu nie placi. Ot taka wymiana. Ja Tobie, Ty mnie.
    Dowod - CKfoto http://ckfoto.pl/ Co wiecej mozna tez za free zrobic dla
    innych http://ckfoto.pl/wydarzenia_pokaz.html Grupa jest otwarta, rozwojowa
    i placic nie trzeba.

    Kyniu

  • 43. Data: 2009-07-20 19:27:42
    Od: JD <j...@g...com>

    On 20 Lip, 15:21, "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    wrote:
    > Słuchajcie.
    > Marzyłem sobie żeby stworzyć grupę ludzi patrzących na świat. I mam zamiar
    > to zrobić. Wspólnie z Markiem Gardulskim. Nie wiem jak to nazwać. Szkoła,

    Kto to ten Gardulski, który najwyraźniej steruje Tobą z tylnego
    siedzenia?

    JD

  • 44. Data: 2009-07-20 19:34:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-20 18:16:46 +0200, "Marek Augustyński"
    <h...@p...onet.pl> said:

    > To już nic nie rozumiem. Ja akurat nie umiem rozpoznać warsztatu po stronie
    > internetowej.

    Że niby po zdjęciach nie widać?

    > A Gardulski akurat ma wyjątkowo dobry warsztat czy tege chcesz
    > czy nie.

    Szkoda że tego nie pokazuje w prezentowanych pracach...

    de Fresz

  • 45. Data: 2009-07-20 19:40:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-20 18:09:34 +0200, "Marek Augustyński"
    <h...@p...onet.pl> said:

    > Bo widzisz potrafię oddzielić jedno od drugiego.

    Nie lubię oceniać zdjęć innych, ale jak patrzę na Twoje i kolegi, to
    tak sobie myślę, że to wy powinniście zapłacić za spotkania z kimś
    mającym do powiedzenia coś ciekawego. Może to wielka sztuka przez
    olbrzymie "szy" i po prostu nie ogarniam jej swoim małym rozumkiem, ale
    doprawdy nie wiem czego niby mielibyście nauczać za dużą kasę. Jak już,
    to opcja darmowa byłaby bardziej wskazana na tle tego, co pokazałeś.
    I BTW - ta "Grupa..." to w Koluszkach czy Stargardzie?

    de Fresz

  • 46. Data: 2009-07-20 19:43:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-20 19:18:12 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
    <m...@p...gazeta.blah> said:

    > Jeśli to będzie kurs z takim sprzętem, to zwracam honor.

    Większość dupek można założyć do aparatów wielkoformatowych (coby było
    zgodnie z tematem, że cyfrowo).

    de Fresz

  • 47. Data: 2009-07-20 19:49:44
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 20 lipiec 2009 21:40, de Fresz wyraził następujacą opinię:

    > I BTW - ta "Grupa..." to w Koluszkach czy Stargardzie?

    A co masz do Stargardu? :>

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 48. Data: 2009-07-20 19:54:06
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Wiesz co, poczułem jakiś dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    klientów wśród syfrodebili?

    Czarek

  • 49. Data: 2009-07-20 19:58:27
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 20 lipiec 2009 21:54, Czarek wyraził następujacą opinię:

    > Wiesz co, poczułem jakiś dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    > wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    > klientów wśród syfrodebili?

    Szuka na wszystkich trzech grupach, ale na pozostałych jest bez odzewu :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 50. Data: 2009-07-20 19:59:16
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Czarek pisze:
    > Wiesz co, poczułem jakiś dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    > wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    > klientów wśród syfrodebili?

    czyżbyś w formie szukał talentu?

    Pozdrawiam.
    Bartko.