  • 11. Data: 2009-07-20 16:09:34
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > I dlatego chcesz od nich pieniądze? To żeście wymyślili...

    Bo widzisz potrafię oddzielić jedno od drugiego.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 12. Data: 2009-07-20 16:16:46
    Od: "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > sztuki uczyc sie nie da

    Mylisz się. Są dwie szkoły. Jedna mówi, że sztuki można uczyć wprost i według
    niej działa niejedna akademia sztuk pięknych na świecie. Druga teoria mówi że
    sztuki uczy się pośrednio, zanurzając w niej uczniów. Tak czy owak do jednej i
    do drugiej szkoy chcdzą ludzie sztuką się interesujący i mający zdolności.

    > artysta sie rodzi ,

    Też jestem tego zdania:)

    > mozna uczyc rzemiosla ,  techniki.
    > a tu marnie w podanych linkach z tym czego ew moznaby uczyc.

    To już nic nie rozumiem. Ja akurat nie umiem rozpoznać warsztatu po stronie
    internetowej. A Gardulski akurat ma wyjątkowo dobry warsztat czy tege chcesz
    czy nie.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2009-07-20 16:18:47
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    przeglądnąłem kilkanaście fotografii i powiem szczerze, że raczej są
    słabe.
    Osobiście nie "pstrykam" takich tematów, ale tak naprawdę nie
    wyobrażam sobie, czego mógłbym się nauczyć od Was.

    Pomysł z braniem dużej kasy od "frajerów" jest ciekawy - ale trzeba
    mieć najpierw "wypasione" portfolio, żeby kogoś zainteresować. Tu nie
    jest Ameryka! Polacy nie są raczej tak głupi!

    Pozdrawiam i życzę sukcesów
    Les

    PS: Co to takiego jest na górze tego djęcia:
    http://www.gardulski.pl/solvay/003port.html
    ?

  • 14. Data: 2009-07-20 16:28:29
    Od: "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam i życzę sukcesów
    > Les
    >
    > PS: Co to takiego jest na górze tego djęcia:

    To jest granica pola krycia obiektywu. Każdy obiektyw widzi obraz okrągły, a
    to co Ty widzisz przez aparat to tylko jego prostokątny wycinek. W
    przykładzie, który podałeś, fotograf wyjechał matówką (obrazem na niej
    widzianym) poza pole krycia, czyli poza granicę obrazu rzucanego przez
    obiektyw. Mógł to zrobić za pomocą aparatu posiadającego możliwość przesówania
    matówki względem obiektywu.

    Jednak czegoś się od nas nauczyłeś;) I nawet ten knot się przydał:)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 15. Data: 2009-07-20 16:32:58
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 20 Lip, 15:21, "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    wrote:

    > 6. Fotografie Gardulskiego możecie zobaczyć nawww.gardulski.pl, a moje
    nawww.marekaugustynski.com

    Witam.
    Odwiedzilem strone p. Gardulskiego, no i przypomnialy mi sie zabawy z
    przed pol wieku moim Druchem.
    Marka strony nie otwieralem, bo pamietam jego twor pod tytulem
    "zydowska malpa"
    Pozdrawiam StaM

  • 16. Data: 2009-07-20 16:33:18
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Marek Augustyński pisze:

> [...]
    > obiektyw. Mógł to zrobić za pomocą aparatu posiadającego możliwość przesówania

    Matówki, powiadasz...

  • 17. Data: 2009-07-20 16:46:23
    Od: "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > Matówki, powiadasz...

    no może być obiektwu względem matówki, jak wolisz;) A jeśli już taki jesteś
    ścisły to przesówa się tylny standart w którym to jest matówka.

    pozdrawiam
    marek

  • 18. Data: 2009-07-20 16:49:46
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 20 Jul., 18:32, "q...@g...com" <q...@g...com>
    wrote:

    > Witam.
    > Odwiedzilem strone p. Gardulskiego, no i przypomnialy mi sie zabawy z
    > przed pol wieku moim Druchem.

    a ja przed pol wieku bawilem sie z moja druchna ;-)

  • 19. Data: 2009-07-20 16:50:59
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 20 Lip, 18:46, "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > no może być obiektwu względem matówki, jak wolisz;) A jeśli już taki jesteś
    > ścisły to przesówa się tylny standart w którym to jest matówka.
    >
    > pozdrawiam
    > marek
    ...a ja glupi myslalem ze matowka jesz w suficie lustrzanki.
    StaM

  • 20. Data: 2009-07-20 16:51:59
    Od: "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > przed pol wieku moim Druchem.
    > Marka strony  nie otwieralem, bo pamietam jego twor pod tytulem

    Przecież to było gdzieś w zimie!!!:) Jestem z siebie dumny!:)
    A przy okazji, wiesz o czym była żydowska małpa?

    Pozdrwiam
    Marek