  • Data: 2009-07-20 21:52:09
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie ja zacząłem pierwszą wiadomością, ale widzę jak zostałeś oceniony.
    > Trochę smutne, że przez pryzmat ostrości i pikselków, ale z drugiej strony
    > po prostu nie przełożyło się to na Twoje mniemanie o sobie.

    Zrób coś dla mnie. Spróbuj wyobrazić sobie, że pomimo faktu, że chcę zebrać
    taką grupę i wraz z drugą osobą chcę ich czegoś nauczyć nie mam wygórowanego
    mniemania o sobie. Czy możesz to zrobić? Czy jest to możliwe?

    > Wybacz, ale piszesz, że robisz kurs, że chcesz uczniów i robić jakieś wow.
    > Nie przeczę, że wiele wiesz, że masz wiedzę i czasem ciekawe podejście,
    > czasem jednak zupełnie nietrafione. Z tą małpą podobnie popisałeś się jak
    > panna z genitaliami na krzyżu - wielu uznało to za niesmaczne po prostu.

    Skąd ta małpa?:) Popatrz. Pokazałem ją pół roku temu i ciągle ktoś mi to
    wyciąga. Czy wiesz jaki to jest komplement dla mnie? OGROMNY. I powiem Ci,
    że tego się mogę jedynie bać. Swojego własnego zachwytu. Nie jakichś moich
    nietrafionych konceptów, głupoty&#8230; to wszystko można jakoś kontrolować. Ale
    jak wiesz, że zrobiłeś coś co wryło się ludziom w mózg, nawet na pół roku,
    masz coś co daje Ci nad nimi przewagę. I to jest dla mnie straszne akurat.
    Co z tego, że ktoś twierdzi o mnie coś tam? To są pierdoły bez znaczenia.
    Pogadam sobie np. z Tobą próbując Cię przekonać, że nie jestem w sobie
    zadufany, a wręcz mam wiele kompleksów. I nawet jeśli będziesz twierdził
    inaczej co z tego. I tak obaj zapomnimy o tej pogadance tak szybko jak ją
    rozpoczęliśmy&#8230; czy tam ja ją rozpoczłąłem;)

    A małpę zrobiłem już porządnie, na kliszy&#8230; nie jest porządna z powodu medium
    ale chciałem jakoś zbliżyć się do fotografii więźniów Auschwitz i tak mi
    pasowało. Po cichu wrzucę kiedyś zamiast tej co jest;)

    > Zadałem Ci kilka pytań, czasem ironicznych, bo taki już jestem, nawet nie
    > zacytowałeś.

    Cała tamta wypowiedź ociekała ironią. Ciężko się coś takiego czyta.
    Proponuję abyś wrócił się do tamtego tekstu. Ja tak z ludźmi nie rozmawiam.
    Przykro mi. Jeśli według Ciebie jest to efektem mojej &#8222;wyższości&#8221; przykro
    mi
    tym bardziej.
    Musisz zrozumieć, że to moje przedsięwzięcie. Ja decyduję, jak, gdzie i
    kiedy. I to ja decyduję kiedy jest moment, aby rozmawiać o programie. Nie
    sądzę aby jego upublicznienie w tym momencie zmieniło nastawienie większości
    w tej dyskusji. Trzeba się wygadać, wystrzelać, na oślep. I na tym również
    polega moje wyczucie, że mam tego świadomość. A ktoś znowu może mi
    powiedzieć za cóż ja się to mam. Rozumiesz? Nie jest tak łatwo jak się
    wydaje. To jest pole bitwy. A ja w nie wlazłem, puściłem gaz, a teraz idę
    okopami;)

    Pozdrawiam
    Marek