  • Data: 2009-07-20 22:23:15
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba do Ciebie nie dociera, że robisz reklamę jakiejś komercyjnej oferty.
    > Jak Ci ktoś za to zarzuca, że nawet nie podajesz uczciwych konkretów to
    > się oburzasz.

    Nie oburzam się, a uczciwe informacje podałem. Wywaliłem kawę na ławę swoje
    ja, czego prawie nikt nie zauważył. Gdybym zrobił na odwrót, czyli najpierw
    program a potem ja, ktoś mógłby się pomylić. A ja tego nie chcę. Najpierw
    człowiek potem reszta. Takie jest moje hasło na tą chwilę;)

    Jak Janko możesz się buntować przeciw ustrojowi, ale jak
    > chcesz $ to mało kto Ci ją odda nie wiedząc nawet po co?

    No i sam sobie odpowiedz, czy oddałbyś mi tą kasę gdybym podał program.
    Obstawiłem na wstępie, nie, chociażby dlatego, że możesz być uprzedzony do
    mojej osoby. Zgadzam się, może być to bezlitosne i wkurzające. Napisałem
    jednak, na kompromisy nie idę.

    > Chyba nie uważasz, że Twoja _komercyjna_ propozycja ma wielki sens?

    Uważam, że ma sens.

    > Tyle, że robisz marketing, i to taki w najgorszej formie spamu. Dodatkowo
    > brzydkiego spamu, gdzie ktoś pisze "kup pan super sprzęt" i podaje link do
    > aukcji, gdzie canomatic jest wyceniony na równi z markowym sprzętem.

    Spam bo wiąże się z pieniędzmi? A cała reszta. Nic nie jest ważne kiedy są
    pieniądze. Tak? I w dodatku rozmawiamy, już w tej chwili, o zdjęciach. No i
    nie podobają się, a komuś się może podobają.
    Jaki jest według Ciebie dobry aparat? Taki który ma markę. Tzn. ja i
    Gardulski powinniśmy być kim? Gwiazdami?:) Jesteśmy dwoma facetami
    szukającymi ludzi do określonej rozmowy. To nic w tej chwili nie kosztuje,
    totalna darmocha. Cóż ja mogę jeszcze dodać.

    Pozdrawiam
    Marek

    ps. jak zaczynasz zdanie od "chyba do Ciebie nie dociera" to też jest ironia?