  • Data: 2009-07-21 05:50:21
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Panów jest dwóch, po 30 tysięcy niech mają i będzie w sumie 60 tysięcy,
    > na dziesięciu da to po 6 tysięcy. Wszystko to bez kosztów. To co
    > wyciągasz z kieszonki tyle i piszesz się?

    He, fajny jesteś. Najpierw założyłeś ''sporą'' cenę za to
    przedsięwzięcie, choć o cenie nikt nic nie powiedział. Ja napisałem, co
    rozumiem przez sporą cenę wymyślając wręcz astronomiczny przykład i
    założyłem, że będzie bardzo odległa od tejże, a Ty od razu podłapałeś,
    że to będzie właśnie ta astronomiczna kwota, mnożąc ją jeszcze razy dwa.
    To w końcu jesteś umysł ścisły, czy humanista? :)

    > Nie rozumiem co dziwnego w religioznawstwie?

    Czy ktoś powiedział, że to dziwny kierunek? Znowu zakładasz coś i
    ustosunkowujesz się do tego.

    > Akurat nauka gry na instrumentach w sporej mierze jest efektem pracy,
    > treningu i fizycznych umiejętności, chociaż zdarzają się osobniki,
    > których nie nauczysz. Większość nie próbuje każdego możliwego
    > instrumentu, więc i się nawet nie przekona o swoich zdolnościach.

    Akurat nauka fotografii ''w sporej mierze jest efektem pracy, treningu i
    fizycznych umiejętności, chociaż zdarzają się osobniki, których nie
    nauczysz.''

    > Wątpię, że oni szukają ludzi, którzy bez wahania zgodzą się na wysoką
    > kwotę bez jakiegokolwiek szczegółu. Są tacy, ale wyjątkowo rzadcy.

    Nie, oni szukają inteligentnych ludzi, którym nie potrzeba programu z
    punktami, paragrafami i rysunkami, a choćby googiel.

    A może to po prostu wiara w człowieka?

    > Jak ktoś nie podaje jasno kwoty, to zazwyczaj dlatego, że po prostu inni
    > by to wyśmiali.
    > Wejdź na byle portal ogłoszeniowy i pisze do każdego kto wystawia
    > "tanio", "okazja", "jedyny w swoim rodzaju". Usłyszysz takie ceny, że ze
    > stołka spadniesz.

    Obawiam się, że zupełnie nie rozumiesz tego wątka, a strasznie chcesz o
    nim mówić. Nie radzę, bo można sobie przykleić etykietkę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl