  • Data: 2009-07-20 21:01:58
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Augustyński wrote:
    > Chciałbyś.

    To nie ja zacząłem pierwszą wiadomością, ale widzę jak zostałeś oceniony.
    Trochę smutne, że przez pryzmat ostrości i pikselków, ale z drugiej strony
    po prostu nie przełożyło się to na Twoje mniemanie o sobie.

    > To Ty uważasz, że ja się mam za niewiadomo kogo.

    Wybacz, ale piszesz, że robisz kurs, że chcesz uczniów i robić jakieś wow.
    Nie przeczę, że wiele wiesz, że masz wiedzę i czasem ciekawe podejście,
    czasem jednak zupełnie nietrafione. Z tą małpą podobnie popisałeś się jak
    panna z genitaliami na krzyżu - wielu uznało to za niesmaczne po prostu.

    > Z czego się mam wybraniać?

    Zadałem Ci kilka pytań, czasem ironicznych, bo taki już jestem, nawet nie
    zacytowałeś.

    d.