    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Date: Mon, 20 Jul 2009 22:57:16 +0200

    Marek Augustyński wrote:
    > Powinienem. W ogóle powinienem najpierw zmierzyć się co do milimetra i podać
    > swoje wymiary. A potem powinienem się opieczętować i postawić na półkę w
    > sklepie.

    Chyba do Ciebie nie dociera, że robisz reklamę jakiejś komercyjnej oferty.
    Jak Ci ktoś za to zarzuca, że nawet nie podajesz uczciwych konkretów to
    się oburzasz. Jak Janko możesz się buntować przeciw ustrojowi, ale jak
    chcesz $ to mało kto Ci ją odda nie wiedząc nawet po co?

    > Co jest bez sensu?

    Chyba nie uważasz, że Twoja _komercyjna_ propozycja ma wielki sens?

    > Nie zauważyłeś, nie interesuje mnie marketing. Jak nie znajdę dziesięciu
    > odpowiednich osób będziesz mógł dać wyraz swojej satysfakcji i stwierdzić
    > nie udało mu się. To jest włąśnie mój marketing.

    Tyle, że robisz marketing, i to taki w najgorszej formie spamu. Dodatkowo
    brzydkiego spamu, gdzie ktoś pisze "kup pan super sprzęt" i podaje link do
    aukcji, gdzie canomatic jest wyceniony na równi z markowym sprzętem.

    d.