  • 81. Data: 2011-12-07 10:50:08
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    news:4edf3508$0$5809$65785112@news.neostrada.pl...

    > No niestety, to jest ból. Podobnie z ''sprytnymi komórkami'', z których z
    > entuzjastycznego używania w czasie, gdy mało kto o tym słyszał, ostatecznie
    > się wyleczyłem wracając do papierowego notesika.

    I papierowy notesik zastapil ci komorke - chyba ta jedna mozgowa, ktora
    posiadales.

    ZD

  • 82. Data: 2011-12-07 11:01:25
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > Gwoli ścisłości: to jest pomysł KRRiT, Tusk się od niego zdystansował. Póki
    > co.
    > Może więc poczekaj z tym "oszukał" do czasu gdy zmieni zdanie?
    >
    > BTW: jestem generalnie przeciwny abonamentowi; ale jeśli już, to właśnie jako
    > daninę
    > "od prądu", bo inaczej rozróżnianie co jest odbiornikiem a co nie,
    > nierealizowalna
    > kontrola tego itd, skazuje to prawo na śmieszność.

    Smiesznosc to jest caly ten polski burdel z narodem dajacym sie jebac na kazdym
    kroku.
    Komuna niby upadla, ale dalej kaze placic sobie komunistyczne daniny.

    ZD

  • 83. Data: 2011-12-07 11:06:30
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-12-07 11:49, Bronek Kozicki pisze:

    > nie można? A co się dzieje z moimi postami?

    Złamałeś continuum czasu?
    "nie będzie można" != "nie można"

    --
    Mirek

  • 84. Data: 2011-12-07 11:11:14
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote in message

    > to nie o to chodzi. Usenetu używają ludzie już nieco starsi którzy coś tam
    > wiedzą. Wiec siłą zeczy ruch jest mniejszy bo bardzo mało tutaj pytań w
    > stylu "jaki aparat do 600"
    > Dyskutuje sie ogólnie no bo to wynika właśnie z tego powodu iż większość
    > wszystko wie a jednak ludzie lubią ten usenet :D
    > Grupy sie konsolidują jesli tak można powiedzieć i w zasadzie wcale mnie
    > nie oburza gdy na rowerach gada sie o turystyce, na fotografi o sztuce i
    > estetyce a na pręgierzu jest forum hyde park :D
    >
    > W zasadzie taka konsolidacja była by na tym etapie IMO wskazana.

    Na tej grupie jest towarzystwo wyjatkowo twardoglowe.
    A wyjatkowy twardoglowiec, ciagle napomina o niedyskutowaniu o polityce, jakby
    byl tu dyzurujacym agentem.

    ZD

  • 85. Data: 2011-12-07 11:14:40
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > Tak przy okazji, zupełnie ntg, jak wygląda prawda podręczników i prawda
    > rzeczywistości, na podstawie bardziej prozaicznego podmiotu dziejów:
    > http://ciekawostkihistoryczne.pl/2011/12/07/bankruct
    wa-kretactwa-dziwne-oszczednosci-budowa-pierwszej-po
    lskiej-linii-kolejowej/

    > Wiem, że zaraz ktoś napisze, że był zły car i to przez niego :)

    To tylko potwierdzenie o wspanialym narodzie, posiadajacym skurwialych ludzi.

    ZD

  • 86. Data: 2011-12-07 11:17:49
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "John Smith" <j...@e...net> wrote in message

    > Złamałeś continuum czasu?
    > "nie będzie można" != "nie można"

    To jest wtorny analfabetyzm, o ktorym wiele razy tu pisalem i mimo, ze wielu mi
    zaprzeczalo, to ciagle sie potwierdza, ze "moja racja jest najmojsza".
    ZD

  • 87. Data: 2011-12-07 11:39:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 17:37, Gil wrote:
> [...]
    > wspomnieniem. A "złe" forum nie będzie się wyświetlało w google jak już teraz

    Jeśli "brak wolności" jest dla ciebie synonimem usuwania spamu i
    banowania trolli przez administrację, to powinieneś pogadać z Andrzejem
    Lawą. Polubicie się, on też wszędzie skrytych zboczeńców i kapusiów widuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 88. Data: 2011-12-07 11:43:38
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 07/12/2011 11:06, John Smith wrote:

    > Złamałeś continuum czasu?
    > "nie będzie można" != "nie można"

    w takim razie czegoś nie zrozumiałem. Teraz nie można a potem nie będzie
    można? Coś się zmieniło w działaniu protokołu NNTP? Jakoś trudno mi
    uwierzyć że właściciel group pl. się zmienił bez komunikatu w
    pl.news.admin . Czy może komuś się pomylił Onet z usenetem???

    Dla tych co jeszcze nie rozumieją : do diabła z Onetem i jego forami,
    ważne że usenet dalej działa.

    B.

  • 89. Data: 2011-12-07 11:55:56
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

    >BTW: jestem generalnie przeciwny abonamentowi; ale jeśli już, to właśnie jako daninę
    >"od prądu", bo inaczej rozróżnianie co jest odbiornikiem a co nie, nierealizowalna
    >kontrola tego itd, skazuje to prawo na śmieszność.

    To jest po prostu zwykly podatek na rzecz TVP, niezaleznie jak sie to bedzie nazywac
    i za co bedzie sciagane.

  • 90. Data: 2011-12-07 12:32:45
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Jedno jest dla mnie pewne, ze nie jestes jednym z powszechnie tu piszacych
    > polglowkow.
    > O Twoim filozoficznym pisamiu, juz kiedys wyrazilem sie pozytywnie.
    > Sam wiesz jak rzadko jestem przeciwny Twoim wypowiedziom ale tym razem dales mi
    > powod zeby ci wsadzic ciern w odbyt.

    I wlasnie za to cie lubie. Mylisz sie czasem, jak kazdy, ale jestes
    soba i nie dajesz sie kupic. Gadasz pomimo wszystko. Ma to jednak
    skutki uboczne, jak np. w tym wypadku, bo ja ,,nie mam nic,, w
    sensie ,,zyje tu i teraz,,. Ja nie musze miec zeby być. Glupi lub
    madry. To sa jedynie opinie z zewnatrz, które usilnie probuja mnie
    dobic i pozbawic ludzkiej godnosci.
    Zgadzam się z toba, ze w ogolnym rozrachunku, globalnie, dobrze jest
    miec, bo swiat tak po prostu dziala. Lepiej jest najesc się do syta
    niz zdechnac z glodu. Ale jesli mowisz, ze ktos nie ma samochodu lub
    nie posiada innych dobr ,,niezbednie do zycia potrzebnych,, to nie
    tyle jestes glupi co zwyczajnie pusty. A to juz jest realne
    niebezpieczenstwo, bo ludzie pusci sa jak czarna dziura. Chca wchlonac
    kazde swiatlo, ktore zauwaza. Nie mogą wrecz zniesc jego istnienia.
    Wszystko ma byc takie jak one. Ciemne, ciezkie i nieobecne w czasie.
    Ja wiem, przez twoja szczerosc, ze ty akurt taki nie jestes. Ale
    ludzie tacy bywaja.

    marek