eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksjeRe: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    From: marek augustynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Date: Wed, 7 Dec 2011 04:32:45 -0800 (PST)

    > Jedno jest dla mnie pewne, ze nie jestes jednym z powszechnie tu piszacych
    > polglowkow.
    > O Twoim filozoficznym pisamiu, juz kiedys wyrazilem sie pozytywnie.
    > Sam wiesz jak rzadko jestem przeciwny Twoim wypowiedziom ale tym razem dales mi
    > powod zeby ci wsadzic ciern w odbyt.

    I wlasnie za to cie lubie. Mylisz sie czasem, jak kazdy, ale jestes
    soba i nie dajesz sie kupic. Gadasz pomimo wszystko. Ma to jednak
    skutki uboczne, jak np. w tym wypadku, bo ja ,,nie mam nic,, w
    sensie ,,zyje tu i teraz,,. Ja nie musze miec zeby być. Glupi lub
    madry. To sa jedynie opinie z zewnatrz, które usilnie probuja mnie
    dobic i pozbawic ludzkiej godnosci.
    Zgadzam się z toba, ze w ogolnym rozrachunku, globalnie, dobrze jest
    miec, bo swiat tak po prostu dziala. Lepiej jest najesc się do syta
    niz zdechnac z glodu. Ale jesli mowisz, ze ktos nie ma samochodu lub
    nie posiada innych dobr ,,niezbednie do zycia potrzebnych,, to nie
    tyle jestes glupi co zwyczajnie pusty. A to juz jest realne
    niebezpieczenstwo, bo ludzie pusci sa jak czarna dziura. Chca wchlonac
    kazde swiatlo, ktore zauwaza. Nie mogą wrecz zniesc jego istnienia.
    Wszystko ma byc takie jak one. Ciemne, ciezkie i nieobecne w czasie.
    Ja wiem, przez twoja szczerosc, ze ty akurt taki nie jestes. Ale
    ludzie tacy bywaja.

    marek