  • 41. Data: 2011-12-06 22:58:59
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):
    Śmieszny jesteś
    A na mnie nie pracowałeś.
    Zdjęcia fajne robisz ale jesteś "małym faszystą"
    Mogłeś zgłosić swój "biznes fotograficzny" i otworzyć firmę ale wolałes chwać
    się za przywilejami budżetówki.
    Nie dziwię sie taki kraj. Ale chwalić się nie ma za co.

  • 42. Data: 2011-12-06 23:05:17
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Wiesz, kto wygra? Ten, co ma wszystko w dupie i pójdzie jutro do lasu.

    To sie prawdopodobnie sprawdzi i pójdzisz kiedyś do lasu po opał, szyszki i
    chrust aby przeżyć. To pod Tuskiem masz jak w banku.

  • 43. Data: 2011-12-06 23:22:38
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > To sie prawdopodobnie sprawdzi i pójdzisz kiedyś do lasu po opał,
    > szyszki i chrust aby przeżyć. To pod Tuskiem masz jak w banku.

    Polska jest skazana na sukces, z Tuskiem lub bez.
    A ty jesteś zwykłym bezinteresownym gnojem.

    marek

  • 44. Data: 2011-12-06 23:29:59
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    > Frajerzy.

    Oby twoja śmierć miałą jakies znaczenie wobec tych młodych ludzi których
    nazwałeś frajerami po tym jak oddali swe życie za Ojczyznę.
    Nie musiałeś się ze mną zgadzać ale nie musiałeś też ubliżać tym młodym
    ludziom którzy walczyli za Polskę. To ich ośmieszyłeś a nie mnie a ja się za
    nich dziś upomnę.
    Jesteś chujem krakusem, co za miskę żarcia odda własną żonę.
    Prawda i Honor to coś czegoś nie znasz.

  • 45. Data: 2011-12-06 23:40:46
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    marek augustynski <m...@g...com> napisał(a):
    > Polska jest skazana na sukces, z Tuskiem lub bez.
    > A ty jeste=B6 zwyk=B3ym bezinteresownym gnojem.
    >
    > marek

    Wypłać sobie swoje oszędności z banku bo jutro może być za późno.
    Polecam. Bezinteresowny Gnój.

  • 46. Data: 2011-12-06 23:59:20
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > się za nich dziś upomnę.
    > Jesteś chujem krakusem, co za miskę żarcia odda własną żonę.

    Prosto jest mieć wielkie słowa na ustach, Honor, Ojczyzna, w
    odniesieniu do zamierzchłych czasów. Bądź taki honorowy dzisiaj, a nie
    szkaluj kraju swojego pochodzenia. To co tu powiedziałeś, właśnie w
    tym momencie, jest dowodem twojej postawy wobec miski i wobec innych.
    To jest twoja Praktyka, tu i teraz.

    Większość idiotyzmów na tym świecie opiera się o legendy i sztandary
    chwały minionych pokoleń. Pod pretekstem wielkich patriotycznych haseł
    ludzie są w stanie zrobić każde draństwo. I jeszcze sobie to
    wytłumaczą nawzajem, poklepią się, hymn odśpiewają. To jest właśnie
    dowcip historii, kara za jej niepoznanie.

    marek

  • 47. Data: 2011-12-07 00:02:24
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Wyplac sobie swoje oszczednosci z banku bo jutro moze byc za pozno.
    > Polecam. Bezinteresowny Gnoj.

    Zalozmy, ze masz racje.

    marek

  • 48. Data: 2011-12-07 00:12:24
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > oszczerstwa. Ale nie jestem, więc ci tylko napiszę, że żyję tak, bo: a) jestem
    > zdolny, b) pracowity, a właściwie wydajny, c) nie mam dużych potrzeb
    > materialnych, za to mam duże potrzeby niematerialne.
    >
    > I najważniejsze - wyobraź sobie, że płacę podatki na takie mendy jak ty, na
    > tych wszystkich pierdzistołków, którzy przez osiem godzin robią to, co ja
    > robię w dwie godziny, a zaraz po pięćdziesiątce myślą, jak tu zwiać na
    > utrzymanie - znowu z moich pieniędzy, które podobno zbieram na swoją
    > emeryturę, a których nigdy nie zobaczę.

    > A ja myślałem, że każdy sam sobie ją zbiera :)

    Ty jednak jestes umyslowo ograniczony.
    Gdybys tak myslal, to nie napisal bys tego co napisales powyzej.

    Cycata:
> [...]
    > robię w dwie godziny, a zaraz po pięćdziesiątce myślą, jak tu zwiać na
    > utrzymanie - znowu z moich pieniędzy, które podobno zbieram na swoją
    Koniec cycatej.

    > Frajerzy. Dziś, świadomy historii i psychologii mogę to powiedzieć. Umierali,
    > żeby następne pokolenia do dziś żyły jak ludzie drugiej kategorii. Bezsensowna
    > śmierć, bezsensowne idee...

    Dobrze, ze choc czasami zaczynasz uswiadamiac sobie to, z czym ja czasami
    prubuje tu dotrzec do tepych kretynow.
    Plus dla ciebie.

    ZD

  • 49. Data: 2011-12-07 00:14:23
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    " Gil" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > nich dziś upomnę.
    > Jesteś chujem krakusem, co za miskę żarcia odda własną żonę.

    To zwykly wsiowy glupek, czego dal przyklad juz nie jeden raz.

    ZD

  • 50. Data: 2011-12-07 00:17:11
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "marek augustynski" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Nie mam. Ale ja nic nie mam.

    Dlaczego nic nie masz - bos glupi.
    Dlaczegos glupi - bo nic nie masz.

    Teraz powinienes zrozumiec co czasem tu pisuje o glupkach i biedaczkach.
    Jesli jednak i tego nie zrozumiesz, to znaczy, ze jestes glupszy, niz nawet
    polska norma przewiduje.

    ZD