  • Data: 2016-05-11 12:35:36
    Temat: Re: Grafika na PCI
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-11 o 12:21, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Musisz wiedzieć o tym, że nie wszystkie dyski pci-e mogą być(na
    > starszych płytach) dyskami bootującymi, druga sprawa to finansowa
    > opłacalność(będzie szybciej i drogo, ale rakiety z tego nie zrobisz).
    > Jak będziesz kiedyś wymieniał płytę na taką z gniazdem m.2 ma dyski
    > Pci-e, to może warto kupić zestaw adapter Pci-e plus dysk m.2
    > Pci-e(będziesz go mógł z powodzeniem zastosować na nowej płycie).
    > Trzeba jeszcze wiedzieć o jednym, zaawansowane dyski w desktopowym
    > systemie będą się nudzić, w praktyce najlepiej kupić coś na Sata 600
> [...]

    Dzięki za info.
    Obecnie używam kilku komputerów z dyskami SSD ale wszystkie mają SataII
    Komfort jest nieporównywalny ale chciałbym więcej :-) a wiem że mogą
    pracować szybciej.
    Chyba jednak przyśpieszenie SSD do sataIII czy PCIe nie będzie tak
    spektakularne jak założenie do starego kompa.
    A może będzie? :)