  • Data: 2016-05-11 12:21:24
    Temat: Re: Grafika na PCI
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 May 2016 07:47:51 +0200
    doszła do mnie wiadomość <57317606$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :
    m-2-typ-2280-256-gb-px-g256m6e-645253/
    0-na-dysk-m-2-ssd-89370-646680/

    >Właśnie. Ciągle chodzi mi po głowie SSD na PCIe.
    >Jak ceny były wyższe to sobie odpuściłem ale spadają.
    >
    >Wybór jest taki:
    >-Dokupić SSD na PCIe
    >-pozostać przy SSD na SataII i nie wykorzystywać jego pełnych możliwości
    >(kaleczenie rzemiosła) :-)
    >-kupić nową płytę główną na SataIII a z z nią pewnie i CPU i RAM
    >
    >Co wybrać? Co wybrać?

    Musisz wiedzieć o tym, że nie wszystkie dyski pci-e mogą być(na
    starszych płytach) dyskami bootującymi, druga sprawa to finansowa
    opłacalność(będzie szybciej i drogo, ale rakiety z tego nie zrobisz).
    Jak będziesz kiedyś wymieniał płytę na taką z gniazdem m.2 ma dyski
    Pci-e, to może warto kupić zestaw adapter Pci-e plus dysk m.2
    Pci-e(będziesz go mógł z powodzeniem zastosować na nowej płycie).
    Trzeba jeszcze wiedzieć o jednym, zaawansowane dyski w desktopowym
    systemie będą się nudzić, w praktyce najlepiej kupić coś na Sata 600
    formatu 2.5 cala(wyjdzie taniej, a różnicy w wydajności na oko nie
    zobaczysz).

    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546