  • 1. Data: 2009-08-17 14:51:24
    Temat: Gorillapod znowu
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jakis czas temu pytalem tu o gorillapod. Wypowiadalo sie kilku
    szczesliwych kupujacych zarowno oryginalnego gorillpodu, jak i jego
    tanszych klonow.
    Powiedzcie teraz, jak oceniacie ten zakup z perspektywy czasu.
    Czy rzeczywiscie byl to taki przydatny i trafiony zakup.
    Czy go uzywacie i czy po tym ponad pol roku wciaz dziala to jak nalezy.
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2009-08-17 15:11:50
    Temat: Re: Gorillapod znowu
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 17 Aug 2009 16:51:24 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Powiedzcie teraz, jak oceniacie ten zakup z perspektywy czasu.
    >Czy rzeczywiscie byl to taki przydatny i trafiony zakup.
    >Czy go uzywacie i czy po tym ponad pol roku wciaz dziala to jak nalezy.

    Był kupiony jako trzecia ręka i się w tej roli sprawdza. Używam go
    sporadycznie, ale z tego powodu, że jest mały i lekki, to nosząc go
    ciągle w plecaku nie odczuwam jakiegoś dyskomfortu. Ja mam tego
    średniego orginała i jako wadę odbieram brak ,,głowicy'' wykonanej w
    tej samej technologii co macki tego statywu - byłby on z tym o wiele
    bardziej użyteczny, zaś kupno normalnej głowycy jest (jak dla mnie)
    pozbawione sensu.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 3. Data: 2009-08-18 08:08:58
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

> [...]
    > Czy rzeczywiscie byl to taki przydatny i trafiony zakup.
    > Czy go uzywacie i czy po tym ponad pol roku wciaz dziala to jak nalezy.

    Działa nadal tak samo od 2 lat, nadal używam go z niezbyt lekkim
    kompaktem, kiedy nie chce mi się zwiększać wagi bagaży. Gorillapod
    oryginalny, ten średni (z wyjmowaną stopką).

    Pozdrawiam,

    Piotr

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 4. Data: 2009-08-22 14:46:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4a8a619e$1@news.home.net.pl>,
    Uncle Pete <p...@a...waw.pl> wrote:

    > Działa nadal tak samo od 2 lat, nadal używam go z niezbyt lekkim
    > kompaktem, kiedy nie chce mi się zwiększać wagi bagaży. Gorillapod
    > oryginalny, ten średni (z wyjmowaną stopką).

    No dobra.
    Teraz to samo pytanie do tych ktorzy kupili klony...

    TA

  • 5. Data: 2009-08-22 16:36:11
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 17 Aug 2009 17:11:50 +0200, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    Hmm, wszedłem dzisiaj na stronę Joby i już oferują miniaturową głowicę
    (za jedyne 45 E). Zastanawiam się tylko, kiedy zaoferują statyw pod
    aparat z magnetycznymi nóżkami, tak jak teraz oferują taką latarkę.

  • 6. Data: 2009-08-23 14:02:36
    Od: "J." <j...@i...pl>

    > No dobra.
    > Teraz to samo pytanie do tych ktorzy kupili klony...

    Spytaj za rok, mój ledwie tydzień temu przywiozłem z kraju pochodzenia ;-)
    Choć raz był użyty bojowo i w zasadzie się sprawdza. Kupiony jako ministatyw,
    ale z opcją opierania/zaczepiania o ścianę, drzewo, framugę -w tej roli
    sprawdza sie o niebo lepiej od ministatywu z kulowa głowiczką, bo nie wymaga
    równego podłoża. Wybrałem ten większy, bez wymiennej płytki [żal, bo b.
    funkcjonalna] i przegubu pod głowicą, bo tylko taki uniesie większy aparat od
    mojego Soniacza V1, a czas już na zmiany.
    Pozdrawiam
    -J.

  • 7. Data: 2009-08-26 23:44:50
    Temat: Re: Gorillapod (zgubiłem, wrrr...)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Aug 2009, T...@s...in.the.world wrote:

    > No dobra.
    > Teraz to samo pytanie do tych ktorzy kupili klony...

    Odpowiedź mam nadzieję oryginalna (jak w temacie), czyli
    przedwczoraj wziąłem i zgubiłem :[ (razem z innymi drobiazgami)
    - jakby kto znalazł w okolicach rezerwatu Łężczok (tudzież szlaków
    rowerowych wokół, zielonego, żółtego, pomarańczowego - nie ma
    na mapach - i pomiędzy nimi) to zeznać poproszę!

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-08-27 09:01:40
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > rowerowych wokół, zielonego, żółtego, pomarańczowego - nie ma
    > na mapach - i pomiędzy nimi) to zeznać poproszę!

    Trzeba bylo siedziec przy kompie, pisac posty na grupe o fotografi, a nie
    zdjecia po lasach robic ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 9. Data: 2009-08-27 10:06:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Aug 2009, Mikolaj Tutak wrote:

    > Trzeba bylo siedziec przy kompie, pisac posty na grupe o fotografi, a nie
    > zdjecia po lasach robic ;-)

    ...co można polecić również wszystkim, którym sprzęt się psuje ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2009-08-27 11:53:34
    Od: Kell a <k...@n...com>

    >...co można polecić również wszystkim, którym sprzęt się psuje ;)

    Moze nie kupowac sprzetu a tylko na p.r.f.c teoretykiem-madrala zostac? :-)
    Zawsze to nie bedzie mialo sie co psuc czy co zgubic, a i spokoj wiekszy... :)

    A powazniej - nie pomoge, nie moje rejony.