    From: Lort <b...@g...w.ua>
    Subject: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 14 Mar 2013 03:00:31 +0100

    Kto: Gotfryd Smolik news Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 13.03.2013, 12:17:20

    > Swoją drogą, jestem ciekaw konkluzji sądu, szczególnie jeśliby
    > obwiniona odwołała się od ewentualnego ukarania.
    > Teza że kierujący nie mógł widzieć z wyprzedzeniem dostatecznym
    > do zatrzymania że piesza wchodzi na pasy IMVO jest nie utrzymania.
    > A przepis zabraniający "wtargiwania" wcale nie upoważnia do
    > zachowania się jakby pieszej nie było.

    Tym niemniej sprawę ma piesza o wtargnięcie...?

    Nawiasem mówiąc, dobrze że ma. Jakoś dziwnie irytuje mnie ten typ -
    mamusia z taranowózkiem. I w tym samym nawiasie: z zakończenia - zarówno
    filmu, jak i całego zdarzenia - można wydedukować, że dla zwracających
    jej uwagę policjantów szczególnie miła nie była.

    > Swoją drogą, ciekawe kiedy dojdzie do odwołań do trybunałów
    > międzynarodowych w związku z ukaraniem na podstawie przepisu
    > PoRD niezgodnego z konwencją.

    Tę uwagę należy odnieść do tego konkretnego przypadku?

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság