-
Data: 2013-03-14 11:26:19
Temat: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Thu, 14 Mar 2013 08:03:58 +0100, J.F.
> Dnia Wed, 13 Mar 2013 11:28:53 +0100, Myjk napisał(a):
>>> Dodam - Hiszpańskim.
>> Świetnie. Nie jako pierwszy jednak podajesz przykład kraju, który ma
>> najlepiej w europie rozwiniętą sieć autostrad i dróg szybkiego ruchu a
>> trzecią na ŚWIECIE
> Naprawde ?
Sprawdź sam. :P
> A tak mi cos chodzi po glowie ze do Unii wstapili stosunkowo
> pozno i ta pozycja to od niedawna i za unijne pieniadze :-)
Zaczęli się rozbudowywać po IIWŚ, EU nie
miała tam nic do roboty w tej kwestii.
>>(o transporcie szynowym przejmującym część kołowców nie wspomnę).
> Ta, szczegolnie z glebi Francji, TGV nie przegonisz :-)
Mają, niespodzianka, najwięcej szybkich sieci (vide TGV) w EU, są w tej
materii drudzy na świecie. Chcesz powiedzieć, że nikt z tego nie korzysta i
woli się telepać samochodem przez cały kraj?
>> Dlatego m.in. ruch lokalny jest spokojny i mogą sobie tam
>> pozwolić na takie "gesty" na KAŻDYM kroku.
> Nie badz naiwny - mandaty wysokie :-)
Robisz sobie żarty, a takie rzeczy mają ogromne znaczenie. Ja sam nie widzę
powodu, aby puszczać od strzału każdego jednego pieszego kosztem
zatrzymywania 50-100 pojazdów. Niby to wysiłku kierowcę nie kosztuje, ale
żeby potem przywrócić płynność ruchu, to jest spory problem (zwłaszcza
patrząc na naszych kierowców i ruszanie ze świateł).
Sam, będąc pieszym, zawsze staję dalej od przejścia i czekam aż się nie
zrobi więcej luzu lub większa dziura. Oczywiście miło jest jak ktoś się
zatrzyma, ale mimo tego nie czuję się wtedy jak na zielonym świetle -- co
tutaj sugerują niektórzy -- i uważam NA SIEBIE, zwyczajnie nie ufając
innym. I to nie jest jakaś złośliwa nieufność bo uznaję wszystkich
kierowców za skończonych debili czy buraków, tylko za omylnych ludzi.
> No, akurat to zdarzenie to na oko duze miasto.
> Moze i droga krajowa, ale to i w Hiszpanii wyglada podobnie.
Nic to nie zmienia. Mają więcej dróg, ruch jest lepiej rozłożony niż u nas.
Oczywiście mentalność motoryzacyjną, a może i przepisy (przyznaję, nie
wiem), mają inne. My mamy jakie mamy i uważam, że nie są złe jak na nasze
warunki. Kwestia tylko, żeby wszyscy się stosowali.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.13 11:28 Myjk
- 14.03.13 13:33 J.F
- 14.03.13 13:52 Hals
- 14.03.13 14:12 Myjk
- 14.03.13 14:51 Hals
- 14.03.13 15:02 Myjk
- 14.03.13 15:11 Hals
- 14.03.13 15:05 Myjk
- 14.03.13 15:21 Hals
- 14.03.13 15:39 Myjk
- 14.03.13 16:45 Hals
- 14.03.13 16:55 Cavallino
- 14.03.13 16:56 Cavallino
- 14.03.13 16:59 Cavallino
- 14.03.13 23:07 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=