    From: "oblany" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Date: Mon, 13 Jun 2016 18:03:33 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:575ecf5f$0$691$65785112@news.neostrada.pl...
    > na pierwszym w życiu egzaminie. Znaczy w szkole można poprawiać oceny,
    > zaliczać coś tam w innym terminie, zamiast czytać lektury - słuchać
    > audiobooków. LEkarz nie może podejść do operacji swojego pacjenta w
    > drugim terminie. w każdym razie nie tego pacjenta. Konstruktor nie może
    > policzyć poprawnie budynku drugi raz, bo po piewszym błędzie długo
    > będzie siedział za kratkami. A prawo jazdy to taki egzamin, w którym
    > 50%+1 punkt to zdecydowanie za mało aby zdać. Dobrze że tak jest, ale
    > źle że tylko na egzaminie na prawko. jasne że niektórym się udaje,
> [...]

    W szkole zdałeś czytanie ze zrozumieniem? Bo wydaje mi się, że nie. W
    ruchu miejskim jeździsz tak jak Tobie wygodnie, zgodnie z przepisami,
    parkujesz na miejscu które uznasz za stosowne i jesteś w stanie według
    swoich umiejętności w nie wjechać, uczysz się na własnym samochodzie i to
    tam uszkodzisz skrzynie, ale każdy kiedyś zaczynał. Porównujesz egzamin na
    prawko z operującym chirurgiem, radzę wybrać się do dobrego specjalisty.
    A teraz jasno i KLAROWNIE DLA CIEBIE: pytam w jakim kraju podchodzi się do
    tematu zdroworozsądkowo i można LEGALNIE tam zdać z polskim obywatelstwem,
    gdyż chciałbym tam ZDAWAĆ. Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz, może
    kiedyś do Ciebie dotrze. Żegnam Cię. Nie chciałbym Cię spotkać na ulicy,
    jeśli tak samo kiepsko rozumiesz znaki drogowe, jak pismo.