  • Data: 2016-06-13 20:38:54
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "oblany" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:575ef128$0$657$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak słusznie napisałeś, nie potrafię zdać egzaminu, a nie że nie potrafie
    > obsługiwać i poruszać się samochodem,

    Czekaj, czekaj... A skąd masz taką pewność, że potrafisz prowadzić? Bo z
    tego co piszesz, egzaminatorzy mają na ten temat inne zdanie, a żadnej inne
    opinii nie przedstawiłeś.

    Szczerze mówiąc, tak na chłopski rozum, jeśli przy prędkości egzainacyjnej
    (czyli do 50km/h) nie jesteś w stanie zatrzymać samochodu przed żółtym
    światłem, to w mojej ocenie nie potrafisz prowadzić i ja bym Ciebie na ulicę
    nie wypuścił.
    Równie dobrze zamiast światła mógł być pieszy na przejściu.

    mam dość tutejszego podejścia i
    > zapoczątkowałem wątek
    > z pytaniem, czy w jakimś kraju europejskim może ktoś zdawał i ma jakieś
    > pojęcie, czy jest łatwiej/lepiej/inaczej,

    Tak, w innych krajach jest łatwiej/lepiej/inaczej.

    a zamiast tego pojawiają się
    > mądralińscy, którzy na dodatek gówno wiedzą o obecnych przepisach, bo
    > obecnie można zdawać do skutku,

    No to nie jest tak źle, skoro można zdawać do skutku. O ile pamiętam kiedyś
    były jakieś ograniczenia. W zasadzie powinieneś się cieszyć, że teraz jest
    tak dobrze.

    więc zamknijcie swoje pyszczki i nie
    > piszcie jak nie macie nic do powiedzenia w temacie.

    Ależ mamy. Tylko Twój móżdżek tego nie rozumie. To by wyjaśniało problemy ze
    zdaniem prostego egzaminu.

    Może srasz kasą i
    > 140zł za egzamin to dla Ciebie godzinny zarobek, dla innych jakoś nie.

    Więc Ci inni powinni bardziej te pieniądze szanować i lepiej się
    przygotować, żeby ich nie tracić. Jedni po 20 godzinach jazd dają radę zdać
    egzamin, inni potrzebują ich 40 lub 80. Skoro masz w budżecie kasę na wyjazd
    do innego kraju na egzamin, to przeznacz go na dodatkowe godziny, a sukces
    sam przyjdzie.

    > Obrońca znalazł się jakiejś myjki, która nic nie napisała tylko zawsze
    > potrafi wstawić aż jedno słowo jako komentarz, nawet nie potrafi napisać
    > słowa pozdro, no błagam.

    Czasem jedno słowo znaczy więcej niż cała książka.

    A już tak na marginesie, nie każdy musi być lekarzem i nie każdy musi mieć
    prawo jazdy...

    Wiwo